Page 314 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 314
a izobraževalnih programov, učnih načrtov, učbenikov in didaktičnih
gradiv s tega področja. Mednarodne študente UL v okviru Leta plus uči
slovenščino, bodoče sloveniste pa, kako jo poučevati. Ker je pri svojem delu
nenehno v stiku z uporabniki različnih jezikov, so ji zelo blizu teme s pod-
ročja več- in raznojezičnosti, kar jo je pripeljalo tudi do sodelovanja v pro-
jektu Jeziki štejejo.
Dr. Karmen Pižorn
je redna profesorica za angleščino v izobraževanju na Pedagoški fakulteti
Univerze v Ljubljani. Raziskuje učenje in poučevanje angleščine na zgod-
nji stopnji, jezikovno preverjanje in ocenjevanje, CLIL, učenje in pouče-
vanje angleščine pri učencih s posebnimi potrebami, večjezičnost in med-
kulturnost itn. Je avtorica več znanstvenih člankov, monografij in poglavij
v znanstvenih monografijah. Kot predavateljica je gostovala na številnih
univerzah po svetu (Velika Britanija, Avstrija, Madžarska, Nizozemska,
Finska itn.) in mednarodnih konferencah (Avstralija, ZDA, Velika Brita-
nija, Finska, Norveška, Nemčija, Francija itn.). Je tudi vodja nacionalnih
in mednarodnih raziskovalnih projektov ter sodelavka na drugih različnih
projektih, npr. Jeziki štejejo, Jezikovno občutljivo poučevanje, Uvajanja tu-
jega jezika v prvo VIO itn.
Dr. Andreja Retelj
je docentka na Oddelku za germanistiko z nederlandistiko in skandina-
vistiko, kjer se pedagoško in raziskovalno ukvarja z didaktiko nemščine.
Poglavitni del njenega raziskovanja predstavljajo teme s področja informa-
cijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku nemščine, razvijanje leksikal-
ne zmožnosti in testiranje jezikovnega znanja ter večjezičnost. Je avtorica
več potrjenih učbenikov za nemščino za osnovne in srednje šole ter izva-
jalka številnih seminarjev za učitelje in učiteljice tujih jezikov. Je predsed-
nica, pred tem pa večletna članica, državne predmetne komisije za nemšči-
no na splošni maturi.
Tina Rozmanič
je asistentka za področje angleščine v izobraževanju na Pedagoški fakul-
teti Univerze v Ljubljani in doktorska študentka. Trenutno piše svojo dok-
torsko nalogo na temo raznojezičnosti v slovenskih osnovnih šolah. Njena
magistrska naloga je temeljila na razvoju pisne zmožnosti osnovnošolcev s
pomočjo pripovedovanja zgodb. Na Pedagoški fakulteti izvaja vaje, kot so
314
gradiv s tega področja. Mednarodne študente UL v okviru Leta plus uči
slovenščino, bodoče sloveniste pa, kako jo poučevati. Ker je pri svojem delu
nenehno v stiku z uporabniki različnih jezikov, so ji zelo blizu teme s pod-
ročja več- in raznojezičnosti, kar jo je pripeljalo tudi do sodelovanja v pro-
jektu Jeziki štejejo.
Dr. Karmen Pižorn
je redna profesorica za angleščino v izobraževanju na Pedagoški fakulteti
Univerze v Ljubljani. Raziskuje učenje in poučevanje angleščine na zgod-
nji stopnji, jezikovno preverjanje in ocenjevanje, CLIL, učenje in pouče-
vanje angleščine pri učencih s posebnimi potrebami, večjezičnost in med-
kulturnost itn. Je avtorica več znanstvenih člankov, monografij in poglavij
v znanstvenih monografijah. Kot predavateljica je gostovala na številnih
univerzah po svetu (Velika Britanija, Avstrija, Madžarska, Nizozemska,
Finska itn.) in mednarodnih konferencah (Avstralija, ZDA, Velika Brita-
nija, Finska, Norveška, Nemčija, Francija itn.). Je tudi vodja nacionalnih
in mednarodnih raziskovalnih projektov ter sodelavka na drugih različnih
projektih, npr. Jeziki štejejo, Jezikovno občutljivo poučevanje, Uvajanja tu-
jega jezika v prvo VIO itn.
Dr. Andreja Retelj
je docentka na Oddelku za germanistiko z nederlandistiko in skandina-
vistiko, kjer se pedagoško in raziskovalno ukvarja z didaktiko nemščine.
Poglavitni del njenega raziskovanja predstavljajo teme s področja informa-
cijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku nemščine, razvijanje leksikal-
ne zmožnosti in testiranje jezikovnega znanja ter večjezičnost. Je avtorica
več potrjenih učbenikov za nemščino za osnovne in srednje šole ter izva-
jalka številnih seminarjev za učitelje in učiteljice tujih jezikov. Je predsed-
nica, pred tem pa večletna članica, državne predmetne komisije za nemšči-
no na splošni maturi.
Tina Rozmanič
je asistentka za področje angleščine v izobraževanju na Pedagoški fakul-
teti Univerze v Ljubljani in doktorska študentka. Trenutno piše svojo dok-
torsko nalogo na temo raznojezičnosti v slovenskih osnovnih šolah. Njena
magistrska naloga je temeljila na razvoju pisne zmožnosti osnovnošolcev s
pomočjo pripovedovanja zgodb. Na Pedagoški fakulteti izvaja vaje, kot so
314