Page 310 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 310
žnosti. V zadnjem času se raziskovalno posveča zlasti preučevanju sta-
lišč učencev do jezikovne raznolikosti vloge učitelja skozi metafore.
Dr. Liljana Kač
se raziskovalno ukvarja s področji stičnega jezikoslovja, didaktike tujih je-
zikov, medkulturnosti, raznojezičnosti/večjezičnosti in uvajanja digitalne
tehnologije v pouk nemščine. Kot svetovalka za pouk nemščine na Zavodu
RS za šolstvo spremlja in evalvira novosti v dodiplomskem izobraževanju
ter skrbi za strokovno podporo učiteljem nemščine. Pri tem sodeluje s sode-
lavkami in sodelavci za jezike in ostale predmete ter koordinira dejavnos-
ti Sveta Evrope oz. Evropskega centra za moderne jezike. Trenutno sodelu-
je v projektu Jeziki štejejo.
PaedDr. Monika Hornáček Banášová, PhD
je docentka za nemški jezik na germanistiki Filozofske fakultete UCM v
Trnavi na Slovaškem. Pred tem je med leti 2006 in 2012 na Univerzi Regen-
sburg v Nemčiji vodila Slovacicum. Njeno glavno raziskovalno področje je
modalnost v jeziku, pri čemer uporablja metode korpusnega jezikoslovja in
pogosto raziskuje kontrastivno. Drugo področje njenega raziskovanja je di-
daktika pouka nemščine na področju srednjega in visokega šolstva. Tako
trenutno vodi projekt Germanistik digital na temo digitalizacije učnih gra-
div. Svoje raziskave objavlja v različnih publikacijah in sodeluje tudi kot re-
cenzentka pri reviji Aussiger Beiträge.
Doc. PaedDr. Monika Hornáček Banášová, PhD.
arbeitet seit 2002 am Lehrstuhl für Germanistik an der Philosophischen
Fakultät der UCM in Trnava. Von 2006 bis 2012 arbeitete sie an der Uni-
versität Regensburg, Deutschland, wo sie das Slovacicum leitete. Ihre For-
schung konzentriert sich vor allem auf die Modalität in der Sprache und
verwendet hauptsächlich die Methoden der Korpuslinguistik, viele ih-
rer Arbeiten sind kontrastiv ausgerichtet. Sie befasst sich auch mit didak-
tischen Problemen des Unterrichts in der Sekundar- und Hochschulbil-
dung. Derzeit leitet sie das Projekt Erasmus+ Germanistik digital zum
Thema Digitalisierung von Lehrmaterialien. Sie ist Autorin mehrerer na-
tionaler und internationaler Buchveröffentlichungen und Gutachterin der
Zeitschrift Aussiger Beiträge.
310
lišč učencev do jezikovne raznolikosti vloge učitelja skozi metafore.
Dr. Liljana Kač
se raziskovalno ukvarja s področji stičnega jezikoslovja, didaktike tujih je-
zikov, medkulturnosti, raznojezičnosti/večjezičnosti in uvajanja digitalne
tehnologije v pouk nemščine. Kot svetovalka za pouk nemščine na Zavodu
RS za šolstvo spremlja in evalvira novosti v dodiplomskem izobraževanju
ter skrbi za strokovno podporo učiteljem nemščine. Pri tem sodeluje s sode-
lavkami in sodelavci za jezike in ostale predmete ter koordinira dejavnos-
ti Sveta Evrope oz. Evropskega centra za moderne jezike. Trenutno sodelu-
je v projektu Jeziki štejejo.
PaedDr. Monika Hornáček Banášová, PhD
je docentka za nemški jezik na germanistiki Filozofske fakultete UCM v
Trnavi na Slovaškem. Pred tem je med leti 2006 in 2012 na Univerzi Regen-
sburg v Nemčiji vodila Slovacicum. Njeno glavno raziskovalno področje je
modalnost v jeziku, pri čemer uporablja metode korpusnega jezikoslovja in
pogosto raziskuje kontrastivno. Drugo področje njenega raziskovanja je di-
daktika pouka nemščine na področju srednjega in visokega šolstva. Tako
trenutno vodi projekt Germanistik digital na temo digitalizacije učnih gra-
div. Svoje raziskave objavlja v različnih publikacijah in sodeluje tudi kot re-
cenzentka pri reviji Aussiger Beiträge.
Doc. PaedDr. Monika Hornáček Banášová, PhD.
arbeitet seit 2002 am Lehrstuhl für Germanistik an der Philosophischen
Fakultät der UCM in Trnava. Von 2006 bis 2012 arbeitete sie an der Uni-
versität Regensburg, Deutschland, wo sie das Slovacicum leitete. Ihre For-
schung konzentriert sich vor allem auf die Modalität in der Sprache und
verwendet hauptsächlich die Methoden der Korpuslinguistik, viele ih-
rer Arbeiten sind kontrastiv ausgerichtet. Sie befasst sich auch mit didak-
tischen Problemen des Unterrichts in der Sekundar- und Hochschulbil-
dung. Derzeit leitet sie das Projekt Erasmus+ Germanistik digital zum
Thema Digitalisierung von Lehrmaterialien. Sie ist Autorin mehrerer na-
tionaler und internationaler Buchveröffentlichungen und Gutachterin der
Zeitschrift Aussiger Beiträge.
310