Page 320 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 320
azi več-/raznojezičnosti
Znanstvena monografija/Scientific Monograph

Urednice izdaje/Editors: Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc

Digitalna knjižnica/Digital Library
Uredniški odbor/Editorial Board: Fotini Egglezou (Hellenic Institute of Rhetorical and Communication
Studies, Athens, Greece), Tomaž Grušovnik (University of Primorska, Koper, Slovenia), Ivanka Mavrodieva
(Sofia University “St. Kliment Ohridski”, Sofia, Bulgaria), Marcello Potocco (University of Primorska, Koper,
Slovenia), Harvey Siegel (Professor of Philosophy Emeritus, University of Miami, Miami, USA), Damijan
Štefanc, (Faculty of Arts, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia), Miloš Zelenka (Jihočeská univerzita
v Českých Budějovicich, České Budějovice, Czech Republic, and Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre,
Nitra, Slovakia), Janja Žmavc, (Educational Research Institute, Ljubljana, and University of Primorska, Koper,
Slovenia)

Dissertationes (znanstvene monografije/Scientific Monographs), 44 (ISSN 1855-9638)

Glavni in odgovorni urednik/Editor in chief: Igor Ž. Žagar

Recenzenti/Reviewers: Valerija Vendramin, Igor Bijuklič
Jezikovni pregled/Proofreading: Janja Žmavc, Alja Lipavic Oštir
Oblikovanje, prelom in digitalna objava: Jonatan Vinkler

Izdal/Publisher: Pedagoški inštitut/Educational Research Institute
Gerbičeva 62, SI-1000 Ljubljana
Za izdajatelja/For publisher: Igor Ž. Žagar
Ljubljana 2022

ISBN 978-961-270-345-5 (pdf)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-345-5.pdf
ISBN 978-961-270-346-2 (html)
http://www.pei.si/ISBN/978-961-270-346-2/index.html
DOI: https://www.doi.org/10.32320/978-961-270-345-5

© 2022 Pedagoški inštitut/ Educational Research Institute

Brezplačna elektronska izdaja/Not for resale

Kataložni zapis o publikaciji (CIP) pripravili v Narodni in univerzitetni knjižnici v Ljubljani
COBISS.SI-ID 127568387
ISBN 978-961-270-345-5 (PDF)
ISBN 978-961-270-346-2 (HTML)
   315   316   317   318   319   320   321   322