Page 104 - Karmen Pižorn, Alja Lipavic Oštir in Janja Žmavc, ur. • Obrazi več-/raznojezičnosti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 44
P. 104
Našteti vidiki se ocenijo ob postopku včlanitve v mrežo na osnovi kon-
trolnega lista, ki ga pripravi ustanova in priloži k vlogi programskemu sve-
tu.

10. Naloge, dolžnosti in obveznosti članic Mreže za promocijo
večjezičnosti
Člani delijo vrednote in načela mreže, sledijo smernicam programskega
sveta in izvajajo načrtovane dejavnosti v čim večjem številu. Naloge, dolž-
nosti in obveznosti članic za delovanje v mreži so naslednje:

– Priprava letnega razvojnega načrta, ki je vpet v letni delovni načrt
ustanove z opisom predvidenih nalog.

– Priprava evalvacijskega poročila o opravljenih nalogah, ki se obja-
vi na spletni strani ustanove in predloži programskemu svetu.

– Promoviranje članstva v mreži in listine Jezikovne izkaznice med
drugimi sorodnimi ustanovami.

– Obeleževanje vseh mednarodnih dni, namenjenih promociji več-
jezičnosti, potrjenih s strani nacionalnega koordinatorja.

– Predstavitev Mreže za promocijo večjezičnosti na svoji spletni
strani.

– Obveščanje lokalne skupnosti o članstvu v Mreži za promocijo
večjezičnosti.

– Posodabljanje svojih informacij na spletni strani (kontaktne in-
formacije, podatki in dejavnosti).

– Obvezna javna uporaba logotipa članstva Mreže za promocijo
večjezičnosti.

– Citiranje listine Jezikovna izkaznica v svojih referencah pri kan-
didaturah na projekte in sorodnih kandidaturah.

11. Postopek včlanitve v Mrežo za promocijo večjezičnosti in
pridobitev listine Jezikovna izkaznica
Vsaka zainteresirana ustanova lahko vloži vlogo za včlanitev v mrežo v za-
četku koledarskega leta.
V vlogi vsaka ustanova predstavi, kako udejanjajo načela mreže in
predloži letni razvojni načrt za naslednje šolsko leto. V postopku samoe-

104
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109