Page 175 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 175
pr iložnosti in izzivi profesionalnega učenja in sodelovanja r avnateljev v sloveniji
Krapše, Tatjana, Tanja Rupnik Vec, Jelka Čop, Oton Jerman, Branka Likon,
Davorin Majkus, Lidija Stadler, Andreja Strmšek, Igor Vulič, in Evan
Zule. Profesionalno učenje in delovanje učiteljev. Ljubljana: Šola za rav-
natelje, 2019.
Lokman, Tahir, Mohd Taufiq Mohd Thakib, Mohd Hilmi Hamzah, Mohd
Nihra Haruzuan Mohd Said, in Mohammed Borhandden Musah. »Novi-
ce Headteachers' Isolation and Loneliness Experiences.« Educational Ma-
nagement, Administration in Leadership 45, št. 1 (2017): 164-189, dostopno
12. marca 2022 na https://doi.org/10.1177/1741143215587302.
Oplatka, Izhar. »Towards a Conceptualization of the Early Career Stage of
Principalship: Current Research, Idiosyncrasies and Future Directions.«
International Journal of Leadership in Education 15, št. 2 (2012): 129-151,
dostopno 12. marca 2022 na https://doi.org/10.1080/13603124.2011.640943.
Pol, Milan, Martin Sedláček, Lenka Hloušková, in Petr Novotný. »Headte-
achers' Professional Careers: A Czech Perspective.« International Jo-
urnal of Management in Education 7, št. 4 (2013): 360-375, dostopno 12.
marca 2022 na https://www.inderscienceonline.com/doi/abs/10.1504/IJ-
MIE.2013.056641.
Pont, Beatriz, Deborah Nusche in Hunter Moorman (ur.). Improving school le-
adership. Volume 1: Policy and Practice. Pariz.: OECD, 2008.
Woods, Phillip A., Glenys J. Woods, in Michael Cowie. »Tears, laughter, cama-
raderie: professional development for headteachers.« School Leadership &
Management 29, št. 3 (2009): 253-275, dostopno 12. marca 2022 na https://
doi.org/10.1080/13632430902793825.
Zavašnik Arčnik, Mihaela, in Ksenija Mihovar Globokar. »Profesionalni ra-
zvoj ravnateljev v zakonodajnih okvirih.« Vodenje v vzgoji in izobraževa-
nju 15, št. 1 (2015): 79-99.
Zavašnik Arčnik, Mihaela, Justina Erčulj in Vlasta Poličnik. Model vseživljenj-
skega učenja za vodenje vzgojno-izobraževalnih zavodov [interno gradivo/
rezultat projekta Vseživljenjsko učenje ravnateljev – usposabljanje za vo-
denje šol in vrtcev IV]. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2014.
175
Krapše, Tatjana, Tanja Rupnik Vec, Jelka Čop, Oton Jerman, Branka Likon,
Davorin Majkus, Lidija Stadler, Andreja Strmšek, Igor Vulič, in Evan
Zule. Profesionalno učenje in delovanje učiteljev. Ljubljana: Šola za rav-
natelje, 2019.
Lokman, Tahir, Mohd Taufiq Mohd Thakib, Mohd Hilmi Hamzah, Mohd
Nihra Haruzuan Mohd Said, in Mohammed Borhandden Musah. »Novi-
ce Headteachers' Isolation and Loneliness Experiences.« Educational Ma-
nagement, Administration in Leadership 45, št. 1 (2017): 164-189, dostopno
12. marca 2022 na https://doi.org/10.1177/1741143215587302.
Oplatka, Izhar. »Towards a Conceptualization of the Early Career Stage of
Principalship: Current Research, Idiosyncrasies and Future Directions.«
International Journal of Leadership in Education 15, št. 2 (2012): 129-151,
dostopno 12. marca 2022 na https://doi.org/10.1080/13603124.2011.640943.
Pol, Milan, Martin Sedláček, Lenka Hloušková, in Petr Novotný. »Headte-
achers' Professional Careers: A Czech Perspective.« International Jo-
urnal of Management in Education 7, št. 4 (2013): 360-375, dostopno 12.
marca 2022 na https://www.inderscienceonline.com/doi/abs/10.1504/IJ-
MIE.2013.056641.
Pont, Beatriz, Deborah Nusche in Hunter Moorman (ur.). Improving school le-
adership. Volume 1: Policy and Practice. Pariz.: OECD, 2008.
Woods, Phillip A., Glenys J. Woods, in Michael Cowie. »Tears, laughter, cama-
raderie: professional development for headteachers.« School Leadership &
Management 29, št. 3 (2009): 253-275, dostopno 12. marca 2022 na https://
doi.org/10.1080/13632430902793825.
Zavašnik Arčnik, Mihaela, in Ksenija Mihovar Globokar. »Profesionalni ra-
zvoj ravnateljev v zakonodajnih okvirih.« Vodenje v vzgoji in izobraževa-
nju 15, št. 1 (2015): 79-99.
Zavašnik Arčnik, Mihaela, Justina Erčulj in Vlasta Poličnik. Model vseživljenj-
skega učenja za vodenje vzgojno-izobraževalnih zavodov [interno gradivo/
rezultat projekta Vseživljenjsko učenje ravnateljev – usposabljanje za vo-
denje šol in vrtcev IV]. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2014.
175