Page 175 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: učenje in poučevanje na daljavo - izkušnje, problemi, perspektive. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Dissertationes 43
P. 175
pr iložnosti in izzivi profesionalnega učenja in sodelovanja r avnateljev v sloveniji

Krapše, Tatjana, Tanja Rupnik Vec, Jelka Čop, Oton Jerman, Branka Likon,
Davorin Majkus, Lidija Stadler, Andreja Strmšek, Igor Vulič, in Evan
Zule. Profesionalno učenje in delovanje učiteljev. Ljubljana: Šola za rav-
natelje, 2019.

Lokman, Tahir, Mohd Taufiq Mohd Thakib, Mohd Hilmi Hamzah, Mohd
Nihra Haruzuan Mohd Said, in Mohammed Borhandden Musah. »Novi-
ce Headteachers' Isolation and Loneliness Experiences.« Educational Ma-
nagement, Administration in Leadership 45, št. 1 (2017): 164-189, dostopno
12. marca 2022 na https://doi.org/10.1177/1741143215587302.

Oplatka, Izhar. »Towards a Conceptualization of the Early Career Stage of
Principalship: Current Research, Idiosyncrasies and Future Directions.«
International Journal of Leadership in Education 15, št. 2 (2012): 129-151,
dostopno 12. marca 2022 na https://doi.org/10.1080/13603124.2011.640943.

Pol, Milan, Martin Sedláček, Lenka Hloušková, in Petr Novotný. »Headte-
achers' Professional Careers: A Czech Perspective.« International Jo-
urnal of Management in Education 7, št. 4 (2013): 360-375, dostopno 12.
marca 2022 na https://www.inderscienceonline.com/doi/abs/10.1504/IJ-
MIE.2013.056641.

Pont, Beatriz, Deborah Nusche in Hunter Moorman (ur.). Improving school le-
adership. Volume 1: Policy and Practice. Pariz.: OECD, 2008.

Woods, Phillip A., Glenys J. Woods, in Michael Cowie. »Tears, laughter, cama-
raderie: professional development for headteachers.« School Leadership &
Management 29, št. 3 (2009): 253-275, dostopno 12. marca 2022 na https://
doi.org/10.1080/13632430902793825.

Zavašnik Arčnik, Mihaela, in Ksenija Mihovar Globokar. »Profesionalni ra-
zvoj ravnateljev v zakonodajnih okvirih.« Vodenje v vzgoji in izobraževa-
nju 15, št. 1 (2015): 79-99.

Zavašnik Arčnik, Mihaela, Justina Erčulj in Vlasta Poličnik. Model vseživljenj-
skega učenja za vodenje vzgojno-izobraževalnih zavodov [interno gradivo/
rezultat projekta Vseživljenjsko učenje ravnateljev – usposabljanje za vo-
denje šol in vrtcev IV]. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2014.

175
   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180