Page 386 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 386
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

Špela Javornik je od januarja 2019 mlada raziskovalka na Pedagoškem inšti-
tutu v Ljubljani. Diplomirala je na Fakulteti za družbene vede, smer Analit-
ska sociologija. Magisterij ima iz socialnega dela, smer Delo z družino. Leta
2018 je opravila pripravništvo za socialno delavko in strokovni izpit iz soci-
alnega varstva. Njena glavna raziskovalna zanimanja so sociologija izobra-
ževanja, državljanska vzgoja in državljanstvo in družinsko ozadje.

Pascale Emily Pečnik is a doctoral student at the Faculty of Social Science
in Ljubljana. She holds a Bachelor‘s and Master‘s degree in political scien-
ce. Her master’s thesis was focused on the concept of tolerance. In 2020 she
completed a Schuman traineeship in the European Parliament, Directora-
te-General for Internal Policies of the Union, Secretariat of the Committee
on Culture and Education. Her research interests focus on human and chil-
dren rights, education and educational policies.
Pascale Emily Pečnik je doktorska študentka na Fakulteti za družbene vede
v Ljubljani. Diplomirala in magistrirala je na Fakulteti za družbene vede
smer politologija. Leta 2020 je opravila Schumanovo pripravništvo v Ge-
neralnem direktoratu za notranjo politiko Unije - sekretariatu Odbora
Evropskega parlamenta za kulturo in izobraževanje (CULT). Njena razi-
skovalna zanimanja so človekove in otrokove pravice, izobraževanje in iz-
obraževalne politike.

Jasmina Mirceva je višja raziskovalka, zaposlena na Andragoškem centru
Slovenije. Njena temeljna raziskovalna področja so: razvoj koncepta vse-
življenjskega učenja, udeležba v izobraževanju odraslih, pismenost odra-
slih, izobraževanje in usposabljanje delovne sile itd. Svoje strokovno zna-
nje je izpopolnila na Univerzi v Britanski Kolumbiji (Vancouver, Kanada),
na Centru za podjetništvo in inovacije (Sunderland, Velika Britanija) in na
Inštitut za izobraževanje odraslih (Strobl, Avstrija). V zadnjih nekaj letih je
vodila več nacionalnih raziskovalnih in razvojnih projektov na temo: ude-
ležba v izobraževanju odraslih, razvoj programa osnovna šola za odrasle,
vrednotenje programov izobraževanja odraslih itd. Sodelovala je v nekate-
rih evropskih projektih: Towards the European Lifelong Learning Society
– 6.okvirni program, Strategies for Inclusion and Social Cohesion in Euro-
pe from Education (INCLUDED) – 6.okvirni program. Koordinira pripra-
vo nacionalnega poročila CONFINTEA (UNESCO). Od 2013 – 2017 je vo-
dila raziskovalno skupino projekta PIAAC.

386
   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391