Page 291 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 291
video razlage na razlagamo.si: analiza vsebine in značilnosti

banju srednjega tempa govora v video razlagi. Ker nobena video razlaga ni
vsebovala napotka k sodelovalnemu učenju, dodajamo tudi ta vidik.

Skupna izobraževalna točka je lahko v pomoč učiteljem, ki po načelih
obrnjenega učenja pripravljajo gradivo tudi v nekrizni situaciji (npr. bol-
ni učenci, učenci športniki, učenci z drugimi statusi), točka pa predstavlja
tudi primer dobre prakse za odločevalce s področja izobraževanja.

Zahvala
Zahvaljujemo se anonimnemu recenzentu, katerega sugestije so bistveno
pripomogle k jasnosti in strukturiranosti zapisa in s tem, vsaj po našem
menju, tudi h kakovosti prispevka.

Literatura
Blažič, Marjan, Milena Ivanuš Grmek, Martin Kramar in France Strmčnik.

Didaktika: visokošolski učbenik. Novo mesto: Visokošolsko središče, In-
štitut za raziskovalno in razvojno delo, 2003.
Brame, Cynthia J. “Effective Educational Videos: Principles and Guidelines for
Maximizing Student Learning from Video Content.” CBE—Life Sciences
Education 15, no. 4 (2016). https://doi.org/10.1187/cbe.16-03-0125.
Clark, Ruth Colvin. e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guide-
lines for Consumers and Designers of Multimedia Learning. Hoboken, NJ:
John Wiley & Sons, Inc., 2016.
Clark, Douglas B., Emily E. Tanner-Smith, and Stephen S. Killingsworth.
“Digital Games, Design, and Learning.” Review of Educational Research
86, no. 1 (2016): 79–122. https://doi.org/10.3102/0034654315582065.
Governor, Donna, Jori Hall, and David Jackson. “Teaching and Learning Sci-
ence Through Song: Exploring the Experiences of Students and Teach-
ers.” International Journal of Science Education 35, no. 18 (2013): 3117–40.
https://doi.org/10.1080/09500693.2012.690542.
Guo, Philip J., Juho Kim, and Rob Rubin. “How Video Production Affects Stu-
dent Engagement.” Proceedings of the first ACM conference on learning @
scale conference, 2014:41–50. https://doi.org/10.1145/2556325.2566239.
Hatlevik, Ove Edvard, Inger Throndsen, Massimo Loi, and Greta B. Gud-
mundsdottir. “Students’ ICT Self-Efficacy and Computer and Informa-
tion Literacy: Determinants and Relationships.” Computers & Education
118 (2018): 107–19. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2017.11.011.

291
   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296