Page 295 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 295
video razlage na razlagamo.si: analiza vsebine in značilnosti

and Management Practices During Coronavirus Outbreaks Including
COVID-19: A Rapid Narrative Systematic Review.” SSRN Electronic Jour-
nal, 2020. https://doi.org/10.2139/ssrn.3556648.
van Alten, David C.D., Chris Phielix, Jeroen Janssen, and Liesbeth Kester. “Ef-
fects of Flipping the Classroom on Learning Outcomes and Satisfaction:
A Meta-Analysis.” Educational Research Review 28 (2019): 100281. https://
doi.org/10.1016/j.edurev.2019.05.003.
Wagner, Marlene, Andreas Gegenfurtner, and Detlef Urhahne. “Effectiveness
of the Flipped Classroom on Student Achievement in Secondary Educa-
tion: A Meta-Analysis.” Zeitschrift für Pädagogische Psychologie 35, no. 1
(2021): 11–31. https://doi.org/10.1024/1010-0652/a000274.
Zhu, Gang. “Is Flipping Effective? A Meta-Analysis of the Effect of Flipped In-
struction on K-12 Students’ Academic Achievement.” Educational Tech-
nology Research and Development 69, no. 2 (2021): 733–61. https://doi.
org/10.1007/s11423-021-09983-6.
Zmazek, Blaž, Igor Pesek, Alenka Lipovec, Katja Košir in Vesna Zmazek. Skle-
pi posveta Razlagamo.si. Dostopano 25. Junij 2021, https://razlagamo.si/
rezultati/2020.

Priloga
Pojasnitev kod z opisi in tipičnimi primeri posnetkov, ki vsebujejo nasled-
nje podatke: avtor, razred/letnik: naslov posnetka, povezava na posnetek.

KODA OPIS PRIMER
ODGOVOR Postavitev vprašanja,
NA VPRAŠANJE ki mu sledi premor na- Vesna Zmazek, 1. letnik: Razpolovišče daljice
NAVODILA menjen za razmislek in https://ucilnice.arnes.si/course/view.
ZA DELO odgovor učencev. php?id=30302#section-3
NAVODILA Učitelj učencem poda
ZA REŠEVANJE navodila za delo. Nina Lojen, 1. razred: Razvrščanje likov
NALOG https://ucilnice.arnes.si/course/view.
INTERAKTIVNOST Učitelj učencem poda php?id=30179#section-6
UČENCEV navodila za reševanje Barbara Božjak, 5. razred: Ploščina – uvod-
nalog. na ura
ZANIMIVOSTI https://ucilnice.arnes.si/course/view.
Interaktivnost učencev php?id=30307#section-2
med video razlago. David Gajser, 4. letnik: Nedoločeni integral 2.
Del
Učitelj med razla- https://ucilnice.arnes.si/course/view.
go poda zanimivost php?id=30336#section-2
v sklopu obravnava-
ne snovi. Mojca Žugič Perić, 1. razred: Moje telo
https://ucilnice.arnes.si/course/view.
php?id=31349#section-2

295
   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300