Page 170 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vplivi raziskovanja in prakse. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2021. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 170
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: medsebojni vpliv r aziskovanja in pr akse

cember, 2020. https://www.apa.org/pi/ses/resources/publications/chil-
dren-families. 
Dedić, Edvina. »Kaj otroci in mladi razumemo kot participacijo?«. V Drža-
vljani prihodnosti: zbornik o uresničevanju pravice otrok do participaci-
je, ur. Urtarič Malnar, Nina in Petra Zega, 26–28. Ljubljana: Zveza prija-
teljev mladine, 2020.
Marovič, Mateja, Boštjan Bajželj, in Mitja Krajnčan. »Koncept participacije v
institucionalni vzgoji«. V Socialna Pedagogika 18, ur. Matej Sande, 1-2, 18:
93–116. Ljubljana: Združenje za socialno pedagogiko, 2018.
Dolčič, Tone, Nomi Hrast, Liana Kalčina, Matic Matjašič, Klemen Peran, and
Petra Zega. “Participacija Otrok in Mladostnikov.” Varuh človekovih pra-
vic, December 2, 2020. https://www.varuh-rs.si/sporocila-za-javnost/no-
vica/participacija-otrok-in-mladostnikov/.
Foster-Bey, J. “ Do Race, Ethnicity, Citizenship and Socio-Economic Status
Determine Civic-Engagement? .” CIRCLE. Dostopno 11. december, 2020.
https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED505266.pdf. 
Freire, Paulo. Pedagogy of the Opressed. New York: Continuum, 1993. 
Gorard, Stephen, in Beng Huat See. “The Impact of Socio‐Economic Status on
Participation and Attainment in Science.” Taylor & Francis. Studies in
Science Education. Dostopno 11 december, 2020. https://www.tandfonli-
ne.com/doi/10.1080/03057260802681821. 
Johnny, Leanne. “Reconceptualising Childhood: Children’s Rights and Youth
Participation in Schools.” International Education Journal 7, no. 1 (2006):
17–25. 
Keating, Avril in Janmaat Jan, Germen. (2015). Education through citizenship
at school: Do school activities have a lasting impact on youth political en-
gagement?. Research paper available on request.
Klemenčič, Eva, in Urška Štremfel. Nacionalna in mednarodna perspektiva iz-
obraževanja za državljanstvo v multikulturni družbi. Ljubljana: Založba
ZRC, ZRC SAZU, 2011. 
Klemenčič Eva, Plamen Mirazchiyski, in Jure Novak. Državljanska Vzgoja v
Sloveniji: Nacionalno poročilo Mednarodne Raziskave državljanske Vzgo-
je in izobraževanja (IEA ICCS 2016): Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019.
Köhler, Hannah Weber, Sabine Brese, Falk Schulz, Wolfram Carstens, Ralph
(eds.). ICCS 2016 User guide for the international database. Amsterdam:
International Association for the Evaluation of Educational Achieve-
ment. 2018.

170
   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175