Page 28 - Tiffany L. Hutchins, Patricia A. Prelock, Nika Knez in Maša Vidmar. 2020. Vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 28
ela 4: Identificirana je bila starost, ob kateri oz. nad katero je 80%
(tj., 80 – 100%) ameriškega vzorca pravilno rešilo posamezno testno
vprašanje.
Naloge in testna vprašanja Predhodne starostne norme
Naloga A
Testno vprašanje 1 2 leti; 0 mesecev
Testno vprašanje 2 2 leti; 3 mesece
Testno vprašanje 3 2 leti; 4 mesece
Testno vprašanje 4 2 leti; 6 mesecev
Naloga B
Testno vprašanje 5 2 leti; 6 mesecev
Naloga C
Testno vprašanje 6 3 leta; 5 mesecev
Naloga D
28 Testno vprašanje 7 4 leta; 6 mesecev
Testno vprašanje 8 4 leta; 8 mesecev
Naloga E
Testno vprašanje 9 4 leta; 6 mesecev
Naloga F
Testno vprašanje 10 4 leta; 6 mesecev
Naloga G
Testno vprašanje 11 6 let; 2 meseca
Testno vprašanje 12 --
Testno vprašanje 13 --
Naloga H
Testno vprašanje 14 7 let; 0 mesecev
Naloga I
Testno vprašanje 15 8 let; 2 meseca
Postavke, obarvane svetlo modro, spadajo k zgodnji razvojni ravni teori-
je uma. / Postavke, obarvane srednje modro, spadajo k osnovni razvojni
ravni teorije uma. / Postavke, obarvane temno modro, spadajo k napre-
dni razvojni ravni teorije uma.
bo podatkov iz vzorca B (n = 55), ki predstavlja majhen vzorec, zato jih je pot-
rebno uporabljati s previdnostjo. Za zagotovitev stabilnosti norm je potreben
večji vzorec, ki predstavlja fokus prihodnjih raziskav. Kljub temu so tukaj nave-
dene norme na splošno skladne z ugotovitvami v literaturi za otroke brez po-
vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge
(tj., 80 – 100%) ameriškega vzorca pravilno rešilo posamezno testno
vprašanje.
Naloge in testna vprašanja Predhodne starostne norme
Naloga A
Testno vprašanje 1 2 leti; 0 mesecev
Testno vprašanje 2 2 leti; 3 mesece
Testno vprašanje 3 2 leti; 4 mesece
Testno vprašanje 4 2 leti; 6 mesecev
Naloga B
Testno vprašanje 5 2 leti; 6 mesecev
Naloga C
Testno vprašanje 6 3 leta; 5 mesecev
Naloga D
28 Testno vprašanje 7 4 leta; 6 mesecev
Testno vprašanje 8 4 leta; 8 mesecev
Naloga E
Testno vprašanje 9 4 leta; 6 mesecev
Naloga F
Testno vprašanje 10 4 leta; 6 mesecev
Naloga G
Testno vprašanje 11 6 let; 2 meseca
Testno vprašanje 12 --
Testno vprašanje 13 --
Naloga H
Testno vprašanje 14 7 let; 0 mesecev
Naloga I
Testno vprašanje 15 8 let; 2 meseca
Postavke, obarvane svetlo modro, spadajo k zgodnji razvojni ravni teori-
je uma. / Postavke, obarvane srednje modro, spadajo k osnovni razvojni
ravni teorije uma. / Postavke, obarvane temno modro, spadajo k napre-
dni razvojni ravni teorije uma.
bo podatkov iz vzorca B (n = 55), ki predstavlja majhen vzorec, zato jih je pot-
rebno uporabljati s previdnostjo. Za zagotovitev stabilnosti norm je potreben
večji vzorec, ki predstavlja fokus prihodnjih raziskav. Kljub temu so tukaj nave-
dene norme na splošno skladne z ugotovitvami v literaturi za otroke brez po-
vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge