Page 28 - Tiffany L. Hutchins, Patricia A. Prelock, Nika Knez in Maša Vidmar. 2020. Vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 28
ela 4: Identificirana je bila starost, ob kateri oz. nad katero je 80%
(tj., 80 – 100%) ameriškega vzorca pravilno rešilo posamezno testno
vprašanje.

Naloge in testna vprašanja Predhodne starostne norme

Naloga A

Testno vprašanje 1 2 leti; 0 mesecev

Testno vprašanje 2 2 leti; 3 mesece

Testno vprašanje 3 2 leti; 4 mesece

Testno vprašanje 4 2 leti; 6 mesecev

Naloga B

Testno vprašanje 5 2 leti; 6 mesecev

Naloga C

Testno vprašanje 6 3 leta; 5 mesecev

Naloga D

28 Testno vprašanje 7 4 leta; 6 mesecev
Testno vprašanje 8 4 leta; 8 mesecev

Naloga E

Testno vprašanje 9 4 leta; 6 mesecev

Naloga F

Testno vprašanje 10 4 leta; 6 mesecev

Naloga G

Testno vprašanje 11 6 let; 2 meseca

Testno vprašanje 12 --

Testno vprašanje 13 --

Naloga H

Testno vprašanje 14 7 let; 0 mesecev

Naloga I

Testno vprašanje 15 8 let; 2 meseca

Postavke, obarvane svetlo modro, spadajo k zgodnji razvojni ravni teori-
je uma. / Postavke, obarvane srednje modro, spadajo k osnovni razvojni
ravni teorije uma. / Postavke, obarvane temno modro, spadajo k napre-
dni razvojni ravni teorije uma.

bo podatkov iz vzorca B (n = 55), ki predstavlja majhen vzorec, zato jih je pot-
rebno uporabljati s previdnostjo. Za zagotovitev stabilnosti norm je potreben
večji vzorec, ki predstavlja fokus prihodnjih raziskav. Kljub temu so tukaj nave-
dene norme na splošno skladne z ugotovitvami v literaturi za otroke brez po-

vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33