Page 26 - Tiffany L. Hutchins, Patricia A. Prelock, Nika Knez in Maša Vidmar. 2020. Vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 26
ela 1: Indeks težavnosti vseh postavk na ameriškem vzorcu otrok z
motnjami avtističnega spektra in ameriškem vzorcu otrok brez posebno-
sti v razvoju. Indeks težavnosti vseh postavk na slovenskem vzorcu.

Naloge in testna Težavnost postavke: Težavnost postavke: Težavnost postavke:
vprašanja MAS vzorec BPR vzorec SLO vzorec

(% tistih, ki so (% tistih, ki so (% tistih, ki so
odgovorili pravilno) odgovorili pravilno) odgovorili pravilno)

Naloga A

Testno vprašanje 1 86 % 100 % 98 %

Testno vprašanje 2 86 % 97 % 93 %

Testno vprašanje 3 89 % 97 % 95 %

Testno vprašanje 4 92 % 100 % 87 %

Naloga B

Testno vprašanje 5 81 % 97 % 66 %

Naloga C

Testno vprašanje 6 74 % 93 % 67 %
26

Naloga D

Testno vprašanje 7 -- 89 % 12 %

Testno vprašanje 8 -- 82 % 37 %

Naloga E

Testno vprašanje 9 59 % 74 % 50 %

Naloga F

Testno vprašanje 10 57 % 82 % 39 %

Naloga G

Testno vprašanje 11 56 % 75 % 35 %

Testno vprašanje 12 39 % 54 % 25 %

Testno vprašanje 13 34 % 52 % 24 %

Naloga H

Testno vprašanje 14 44 % 54 % 48 %

Naloga I

Testno vprašanje 15 17 % 43 % 23 %

Postavke, obarvane svetlo modro, spadajo k zgodnji razvojni ravni teori-
je uma. / Postavke, obarvane srednje modro, spadajo k osnovni razvojni
ravni teorije uma. / Postavke, obarvane temno modro, spadajo k napre-
dni razvojni ravni teorije uma.
*MAS vzorec – vzorec ameriških otrok z motnjami avtističnega spektra;
BPR vzorec – vzorec ameriških otrok brez posebnosti v razvoju; SLO vzo-
rec – vzorec slovenskih otrok.

vedenjske naloge teorije uma: priročnik in naloge
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31