Page 60 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 60
oporo svojim otrokom in jim pomagati pri njihovih vsakodnevnih šolskih na-
logah. Redna in podrobna komunikacija med starši, učitelji in šolo je temeljni
element uspešne strategije spletnega učenja.
Nazadnje pa je treba za boljše razumevanje, katere strategije so med krizo
COVID-19 delovale in katere niso ter zakaj, zbrati točne, veljavne in zanesljive
podatke. Visokokakovostni podatki (zlasti na področju ocenjevanja) lahko za-
gotovijo dragocene informacije o tem, kako najbolje podpreti učence v času
motenj in negotovosti.
60
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
logah. Redna in podrobna komunikacija med starši, učitelji in šolo je temeljni
element uspešne strategije spletnega učenja.
Nazadnje pa je treba za boljše razumevanje, katere strategije so med krizo
COVID-19 delovale in katere niso ter zakaj, zbrati točne, veljavne in zanesljive
podatke. Visokokakovostni podatki (zlasti na področju ocenjevanja) lahko za-
gotovijo dragocene informacije o tem, kako najbolje podpreti učence v času
motenj in negotovosti.
60
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje