Page 60 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 60
oporo svojim otrokom in jim pomagati pri njihovih vsakodnevnih šolskih na-
logah. Redna in podrobna komunikacija med starši, učitelji in šolo je temeljni
element uspešne strategije spletnega učenja.

Nazadnje pa je treba za boljše razumevanje, katere strategije so med krizo
COVID-19 delovale in katere niso ter zakaj, zbrati točne, veljavne in zanesljive
podatke. Visokokakovostni podatki (zlasti na področju ocenjevanja) lahko za-
gotovijo dragocene informacije o tem, kako najbolje podpreti učence v času
motenj in negotovosti.

60

verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65