Page 46 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 46
Slika 15: Lastna soba glede na status priseljenca (PIRLS).

46

Slika 16: Lastna soba glede na status priseljenca (PISA).
ciji, Belgiji, Nemčiji, Avstriji in Španiji ter na Finskem, Švedskem, Danskem in
Nizozemskem.

Pri razmisleku o različnem vplivu krize COVID-19 na priseljence in doma-
čine je treba upoštevati tudi to, da pri mnogih starših učencev priseljencev
obstaja: 1) manjša možnost za zagotavljanje učne podpore svojim otrokom
zaradi razmeroma nizke seznanjenosti z vsebino spletnih učnih dejavnosti ali
omejenega znanja uradnega jezika ter 2) manjša verjetnost, da so zaposleni na

verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51