Page 46 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 46
Slika 15: Lastna soba glede na status priseljenca (PIRLS).
46
Slika 16: Lastna soba glede na status priseljenca (PISA).
ciji, Belgiji, Nemčiji, Avstriji in Španiji ter na Finskem, Švedskem, Danskem in
Nizozemskem.
Pri razmisleku o različnem vplivu krize COVID-19 na priseljence in doma-
čine je treba upoštevati tudi to, da pri mnogih starših učencev priseljencev
obstaja: 1) manjša možnost za zagotavljanje učne podpore svojim otrokom
zaradi razmeroma nizke seznanjenosti z vsebino spletnih učnih dejavnosti ali
omejenega znanja uradnega jezika ter 2) manjša verjetnost, da so zaposleni na
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje
46
Slika 16: Lastna soba glede na status priseljenca (PISA).
ciji, Belgiji, Nemčiji, Avstriji in Španiji ter na Finskem, Švedskem, Danskem in
Nizozemskem.
Pri razmisleku o različnem vplivu krize COVID-19 na priseljence in doma-
čine je treba upoštevati tudi to, da pri mnogih starših učencev priseljencev
obstaja: 1) manjša možnost za zagotavljanje učne podpore svojim otrokom
zaradi razmeroma nizke seznanjenosti z vsebino spletnih učnih dejavnosti ali
omejenega znanja uradnega jezika ter 2) manjša verjetnost, da so zaposleni na
verjeten vpliv epidemije covid‑19 na izobraževanje