Page 45 - Giorgio Di Pietro, Federico Biagi, Patricia Costa, Zbigniew Karpinski, Jacopo Mazza. 2020. Verjeten vpliv epidemije COVID‑19 na izobraževanje: Razmisleki, ki temeljijo na obstoječi literaturiin nedavnih mednarodnih zbirkah podatkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 45
ka 13: Dostop do računalnika doma glede na status priseljenca (PIRLS).

45

Slika 14: Dostop do računalnika doma glede na status priseljenca (PISA).
Delež učencev s statusom priseljenca in z lastno sobo po različnih državah
je na podlagi raziskave PIRLS prikazan na sliki 15, na sliki 16 pa na podlagi razi-
skave PISA. Obe sliki kažeta, da pri domačih učencih v primerjavi z učenci pri-
seljenci na splošno obstaja večja verjetnost, da bodo imeli lastno sobo, čeprav
je to v večji meri razvidno iz raziskave PISA (se pravi, za šolajoče se 15-letnike).
Videti je, da so šolajoči se 15-letniki priseljenci v slabšem položaju zlasti v Fran-

učenje in neenakost
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50