Page 317 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 317
sko vodenje in sistematično razvijanje strokovnih timov v vrtcu

ČAS AKTIVNOSTI ZA SISTEMATIČNO
RAZVIJANJE TIMSKEGA DELA

SEPTEMBER/2018 • Samoevalvacijsko poročilo
• Analiza stanja (faze opravljene naloge posa-

meznega tima)

OKTOBER/2018 • UVAJANJE SPREMEMB: KONČNA EVAL-
AKCIJSKI KORAK 5 VACIJA DELOVANJA TIMA - VPRAŠAL-
• refleksija, diskusija, timska evalvacija; usmeri- NIK (PRIREJEN PO VPRAŠALNIKU IN-
tve za prihodnost tima TERVIZIJA IN SUPERVIZIJA-EVALVACIJA;
(C) SIMONA TANCIG, PEF, 2011) IN DIS-
KUSIJA

JANUAR/2019 • ANALIZA KONČNE EVALVACIJE
AKCIJSKI KORAK 6
• refleksija, diskusija, timska evalvacija; usmeri-
tve za prihodnost tima

JUNIJ 2019 • UVAJANJE SPREMEMBE:
AKCIJSKI KORAK 7 • Anketni vprašalnik
• refleksija, diskusija, timska evalvacija; usmeri- SAMOEVALVACIJA – evalvacija doseganja
tve za prihodnost tima zastavljenega cilja za šolsko leto 2018/19

Tabela 43: Čas zbiranja podatkov s posameznimi raziskovalnimi pripomočki

ČAS POSTOPEK ZBIRANJA PODATKOV
OKTOBER 2017 Vprašalnik za analizo osebne pripravljenosti za sodelovanje v timu Vprašalnik
FEBRUAR 2018 za analizo osebne pripravljenosti za sodelovanje v timu (Polak, 1999 in 2001)
MAJ 2018 merjenje zaznavanja učinkovitosti timov – Vprašalnik za sprotno merjenje za-
OKTOBER 2018 znavanja učinkovitosti tima (oblikovala S. Komočar po Arcaro, 1995: 14-15)
TIMSKA REFLEKSIJA
JANUAR 2019 polletna evalvacija Vprašalnik za oceno delovanja tima (izvirnik Maas in
Ritschl, 1997, prevedla in delno priredila A. Kobolt v Kobolt, 2010: 184-186)
JUNIJ 2019 končna evalvacija delovanja timov - Vprašalnik za končno evalvacijo timskega
dela in nov začetek (prirejen po vprašalniku Intervizija in supervizija-evalva-
cija; (c) Simona Tancig, PeF, 2011) in diskusija
Analiza evalvacije timov (povratna informacija vodstva, dodatna refleksija ti-
mov, nadaljevanje razvoja tima z oblikovanjem novih ciljev, morebitnih no-
vih pravil, vizije)
Anketni vprašalnik
SAMOEVALVACIJA – evalvacija doseganja zastavljenega cilja za šolsko leto
2018/19

Z upoštevanjem elementov akcijskega raziskovanja smo člani vodstve-
nega tima uvajali spremembe (elemente timskega dela) v strokovne time in
jih skupaj z njimi sprotno in končno evalvirali. Glede na to, da temelji pro-
ces spodbujanja in razvijanja timskega dela na vzporednem spodbujanju
refleksivnosti članov tima, smo želeli s sistematičnim uvajanjem sprememb
v vodstveni tim vrtca razvijati tudi odgovornost članov posameznega stro-
kovnega tima za aktivno lastno vlogo pri spodbujanju razvoja tima. Razvoj
timskega dela smo prepletli skozi več ravni delovanja vrtca (strokovni ak-

317
   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322