Page 320 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 320
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
Rezultati in primerjave so pokazale, da so strokovni delavci dosegli
zastavljen cilj. Iz primerjav je razvidno, da so se izboljšali rezultati glede or-
ganizacije časa in prostora kot dveh pogojev za timsko delo. Prostor je še
vedno ocenjen kot neprimeren pri določenih članih tima, ki pa so podali
argument in razlago, da so sami izbrali prostor, ki ni najbolj primeren. Ime-
li so možnost zamenjati prostor, a so se sami odločili, da bodo delali nap-
rej v istem prostoru.
Tabela 46: Primerjava rezultatov osebne pripravljenosti za timsko delo
Osebna pripravljenost za timsko delo
September 2017 Maj 2019
Timsko delo vidim kot odličen način svojega Timsko delo vidim kot odličen način svojega
strokovnega dela in sodelovanja strokovnega dela in sodelovanja
20,8 % 68,4 %
Člani v večji meri zaznajo timsko delo kot odličen način njihovega
strokovnega dela in sodelovanja. Strokovni delavci so na strokovnih ak-
tivih izrazili željo, da se timsko delo nadaljuje ter da se ohranijo obstoječi
timi. Strokovni pogovori v timu so prispevali k razvijanju sposobnosti za
timsko delo. Strokovne delavke navajajo, da so skozi strokovne pogovore v
timu razvile predanost in naklonjenost timu, da so čutile večjo soodgovor-
nost za izvajanje zastavljene naloge. Posamezni strokovni delavci menijo,
da skupni cilj, združevanje različnih pogledov, vidikov in izkušenj, nad-
grajevanje idej, spoznavanje različnih močnih in šibkih področij (lastnih in
od drugih članic tima), načrtovanje, kako učinkoviteje opraviti delo, raz-
vijajo sposobnost za timsko delo. Strokovni delavci so skozi timsko delo in
strokovne pogovore spremenili in izboljšali svoj način sodelovanja. Stro-
kovni delavci navajajo, da so v timu slišani in sprejeti, da je njihovo mnenje
pomembno ter uveljavljeno. Skozi strokovne pogovore so se strokovni de-
lavci učili sprejemati mnenje drugih in sprejemati dejstvo, da nimajo vedno
prav. Strokovni delavci so mnenja, da strokovni pogovori v timu dajo velik
prispevek k razvijanju sposobnosti za timsko delo. Timske sestanke naj bi
članice tima načrtovale že v začetku septembra v okviru timskega akcijske-
ga načrta. Nekateri so sledili dogovorjenim datumom, nekateri timi pa so
datume timskih sestankov načrtovali sproti, po dogovoru. Posamezni stro-
kovni delavci navajajo, da so pri sprotnih dogovorih glede datuma sestanka
imeli težave pri določitvi datuma. Strokovni delavci navajajo, da so si dela
in naloge v timih razdelili glede na svoja močna področja, glede na znanja
320
Rezultati in primerjave so pokazale, da so strokovni delavci dosegli
zastavljen cilj. Iz primerjav je razvidno, da so se izboljšali rezultati glede or-
ganizacije časa in prostora kot dveh pogojev za timsko delo. Prostor je še
vedno ocenjen kot neprimeren pri določenih članih tima, ki pa so podali
argument in razlago, da so sami izbrali prostor, ki ni najbolj primeren. Ime-
li so možnost zamenjati prostor, a so se sami odločili, da bodo delali nap-
rej v istem prostoru.
Tabela 46: Primerjava rezultatov osebne pripravljenosti za timsko delo
Osebna pripravljenost za timsko delo
September 2017 Maj 2019
Timsko delo vidim kot odličen način svojega Timsko delo vidim kot odličen način svojega
strokovnega dela in sodelovanja strokovnega dela in sodelovanja
20,8 % 68,4 %
Člani v večji meri zaznajo timsko delo kot odličen način njihovega
strokovnega dela in sodelovanja. Strokovni delavci so na strokovnih ak-
tivih izrazili željo, da se timsko delo nadaljuje ter da se ohranijo obstoječi
timi. Strokovni pogovori v timu so prispevali k razvijanju sposobnosti za
timsko delo. Strokovne delavke navajajo, da so skozi strokovne pogovore v
timu razvile predanost in naklonjenost timu, da so čutile večjo soodgovor-
nost za izvajanje zastavljene naloge. Posamezni strokovni delavci menijo,
da skupni cilj, združevanje različnih pogledov, vidikov in izkušenj, nad-
grajevanje idej, spoznavanje različnih močnih in šibkih področij (lastnih in
od drugih članic tima), načrtovanje, kako učinkoviteje opraviti delo, raz-
vijajo sposobnost za timsko delo. Strokovni delavci so skozi timsko delo in
strokovne pogovore spremenili in izboljšali svoj način sodelovanja. Stro-
kovni delavci navajajo, da so v timu slišani in sprejeti, da je njihovo mnenje
pomembno ter uveljavljeno. Skozi strokovne pogovore so se strokovni de-
lavci učili sprejemati mnenje drugih in sprejemati dejstvo, da nimajo vedno
prav. Strokovni delavci so mnenja, da strokovni pogovori v timu dajo velik
prispevek k razvijanju sposobnosti za timsko delo. Timske sestanke naj bi
članice tima načrtovale že v začetku septembra v okviru timskega akcijske-
ga načrta. Nekateri so sledili dogovorjenim datumom, nekateri timi pa so
datume timskih sestankov načrtovali sproti, po dogovoru. Posamezni stro-
kovni delavci navajajo, da so pri sprotnih dogovorih glede datuma sestanka
imeli težave pri določitvi datuma. Strokovni delavci navajajo, da so si dela
in naloge v timih razdelili glede na svoja močna področja, glede na znanja
320