Page 87 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 87
mer iskanja pojavljanja pojma preproga v besedilih srednješolskih
učiteljev
Učitelji SŠ, opisi slabo rešenih primerov , kar doživljam kot dodatno po-
ni bil narejen noben zapisnik, pometlo se je pod preprogo nižanje. Torej mi
Podpora učitelju, pogovor z di-
pa ga nismo nikoli obravnavali - pometli smo preprogo jakom, ustrezni
pod preprogo , samo da so starši potem tiho,
nasilje s strani staršev. Vse se pomete pod kajti grožnje z
, o tem se je bilo nezaželeno
ni bila kaznovana. Vse skupaj se je pometlo pod preprogo pogovarjati. V
„, nadaljnje ustrahovanje žrtve,
krivde na učitelja, poskuspometanja pod preprogo razni
. ne poznam takega primera
odvetniška roka in se je vse lepo pometlo pod preprogo medvrstniško
Neprestano motenje pouka in
reševanja, razgovor, pomoč pometanje pod preprogo nepravilen odnos
. Dijake bi bilo potrebno izpisa-
, pol leta kasneje. Vedno se vse pomete pod preprogo ti. Zelo slabo 87
. Neustrezno odgovarjanje na
so starši močni se hitro zadeva skrije pod preprogo pritiske z
, češ da bo čas prinesel svoje.
ne upa odločno ukrepati in zadevo pomete pod preprogo Dijak, ki je
„ Pretep med dvema dijakoma,
- kadarkoli je katerikoli problem pometen pod preprogo pogovor
Ostali konteksti, v katerih se pojavljajo značilne besede za slabo in dobro reše-
ne probleme z nasiljem na srednji šoli, so v prilogi B.
V osnovni šoli smo po enaki metodi pri opisih slabo rešenih primerov s
strani učiteljev dobili 104 pojme, od katerih jih je imelo 72 količnik med relativ-
no frekvenco pojavljanja v podkorpusu zapisov slabo rešenih primerov in re-
lativno frekvenco v referenčnem korpusu splošnega slovenskega jezika večjo
od 10. Med opisi dobro rešenih primerov je bilo v seznamu vsega 114 različnih
pojmov ter 80 s količnikom med relativnima frekvencama, večjima od 10. Za-
radi lažjega pregleda v tabelah 8a in 8b navajamo samo tiste, ki so imeli ome-
njeni količnik večji od 30 in jih je med opisi slabo rešenih 41 ter med opisi dob-
ro rešenih 51.
opisi problemov nasilja na šolah
učiteljev
Učitelji SŠ, opisi slabo rešenih primerov , kar doživljam kot dodatno po-
ni bil narejen noben zapisnik, pometlo se je pod preprogo nižanje. Torej mi
Podpora učitelju, pogovor z di-
pa ga nismo nikoli obravnavali - pometli smo preprogo jakom, ustrezni
pod preprogo , samo da so starši potem tiho,
nasilje s strani staršev. Vse se pomete pod kajti grožnje z
, o tem se je bilo nezaželeno
ni bila kaznovana. Vse skupaj se je pometlo pod preprogo pogovarjati. V
„, nadaljnje ustrahovanje žrtve,
krivde na učitelja, poskuspometanja pod preprogo razni
. ne poznam takega primera
odvetniška roka in se je vse lepo pometlo pod preprogo medvrstniško
Neprestano motenje pouka in
reševanja, razgovor, pomoč pometanje pod preprogo nepravilen odnos
. Dijake bi bilo potrebno izpisa-
, pol leta kasneje. Vedno se vse pomete pod preprogo ti. Zelo slabo 87
. Neustrezno odgovarjanje na
so starši močni se hitro zadeva skrije pod preprogo pritiske z
, češ da bo čas prinesel svoje.
ne upa odločno ukrepati in zadevo pomete pod preprogo Dijak, ki je
„ Pretep med dvema dijakoma,
- kadarkoli je katerikoli problem pometen pod preprogo pogovor
Ostali konteksti, v katerih se pojavljajo značilne besede za slabo in dobro reše-
ne probleme z nasiljem na srednji šoli, so v prilogi B.
V osnovni šoli smo po enaki metodi pri opisih slabo rešenih primerov s
strani učiteljev dobili 104 pojme, od katerih jih je imelo 72 količnik med relativ-
no frekvenco pojavljanja v podkorpusu zapisov slabo rešenih primerov in re-
lativno frekvenco v referenčnem korpusu splošnega slovenskega jezika večjo
od 10. Med opisi dobro rešenih primerov je bilo v seznamu vsega 114 različnih
pojmov ter 80 s količnikom med relativnima frekvencama, večjima od 10. Za-
radi lažjega pregleda v tabelah 8a in 8b navajamo samo tiste, ki so imeli ome-
njeni količnik večji od 30 in jih je med opisi slabo rešenih 41 ter med opisi dob-
ro rešenih 51.
opisi problemov nasilja na šolah