Page 60 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 60
Slika 15b: Ravnatelji SŠ po strinjanju z izjavami o reševanju problematike
nasilja na šoli
novno je treba upoštevati, da ravnatelji za dogodke, o katerih učitelji nikomur
ne povedo, ne morejo vedeti in o njih ne morejo soditi.
Polovica ravnateljev zanika, da se nasilnih učencev ne da spremeniti in da se
jim na šoli prilagajajo, kar je mnogo več kot tretjina takšnih mnenj med učitelji
in kaže, da ravnatelji ne poznajo vseh okoliščin nastanka in obravnave nasilnih
dogodkov med poučevanjem.
Večina ravnateljev je potrdila, da na šoli v primeru nasilja niso dosledni pri
enotnem ravnanju, vendar jih več kot tri četrtine pove, da pravila za ravnanje
ob nasilju učencev na šoli imajo in je jasno, kako se jih držati. Samo polovica
ravnateljev je potrdila obstoj pravil za ravnanje ob nasilju nad učitelji. Vendar
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
nasilja na šoli
novno je treba upoštevati, da ravnatelji za dogodke, o katerih učitelji nikomur
ne povedo, ne morejo vedeti in o njih ne morejo soditi.
Polovica ravnateljev zanika, da se nasilnih učencev ne da spremeniti in da se
jim na šoli prilagajajo, kar je mnogo več kot tretjina takšnih mnenj med učitelji
in kaže, da ravnatelji ne poznajo vseh okoliščin nastanka in obravnave nasilnih
dogodkov med poučevanjem.
Večina ravnateljev je potrdila, da na šoli v primeru nasilja niso dosledni pri
enotnem ravnanju, vendar jih več kot tri četrtine pove, da pravila za ravnanje
ob nasilju učencev na šoli imajo in je jasno, kako se jih držati. Samo polovica
ravnateljev je potrdila obstoj pravil za ravnanje ob nasilju nad učitelji. Vendar
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji