Page 56 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 56
* Negativne izjave, pri katerih nestrinjanje pomeni slabo prakso
Slika 14a: Deleži učiteljev po strinjanju z izjavami o reševanju problemov
nasilja na OŠ
Gotovo je izostanek poučevanja zaradi nasilja dejavnik, ki potrebuje nadaljnjo
razpravo in strategijo reševanja na nacionalni ravni. Če zanemarimo dejstvo,
da učitelj kot žrtev nasilja ne more vedno obravnavati nasilnega učenca ni-
ti v optimalnem času in prostoru, je nesporno nedopustno, da reševanje nasi-
lja v razredu nadomesti obravnavo snovi in kakor koli omejuje izvedbo pouka.
Posledice se lahko pokažejo najprej v nižji motivaciji vseh vpletenih za šolsko
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
Slika 14a: Deleži učiteljev po strinjanju z izjavami o reševanju problemov
nasilja na OŠ
Gotovo je izostanek poučevanja zaradi nasilja dejavnik, ki potrebuje nadaljnjo
razpravo in strategijo reševanja na nacionalni ravni. Če zanemarimo dejstvo,
da učitelj kot žrtev nasilja ne more vedno obravnavati nasilnega učenca ni-
ti v optimalnem času in prostoru, je nesporno nedopustno, da reševanje nasi-
lja v razredu nadomesti obravnavo snovi in kakor koli omejuje izvedbo pouka.
Posledice se lahko pokažejo najprej v nižji motivaciji vseh vpletenih za šolsko
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji