Page 58 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 58
* Negativne izjave, pri katerih nestrinjanje pomeni slabo prakso
Slika 14b: Deleži učiteljev po strinjanju z izjavami o reševanju problemov
nasilja na OŠ
Dobra tretjina učiteljev se tudi v srednji šoli strinja, da do nasilja prihaja za-
radi nemotiviranosti dijakov za učenje in šolo. Slabo je tudi, da se dobra polo-
vica srednješolskih učiteljev vsaj deloma strinja, da se nasilnih dijakov ne da
spremeniti in jim zato na šoli prilagajajo pouk in ravnanje.
Mnenje srednješolskih učiteljev o varnostniku so v povprečju negativna.
Manj kot tretjina učiteljev (31 %) se strinja in 41 % se ne strinja, da na šoli pot-
rebujejo varnostnika.
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji
Slika 14b: Deleži učiteljev po strinjanju z izjavami o reševanju problemov
nasilja na OŠ
Dobra tretjina učiteljev se tudi v srednji šoli strinja, da do nasilja prihaja za-
radi nemotiviranosti dijakov za učenje in šolo. Slabo je tudi, da se dobra polo-
vica srednješolskih učiteljev vsaj deloma strinja, da se nasilnih dijakov ne da
spremeniti in jim zato na šoli prilagajajo pouk in ravnanje.
Mnenje srednješolskih učiteljev o varnostniku so v povprečju negativna.
Manj kot tretjina učiteljev (31 %) se strinja in 41 % se ne strinja, da na šoli pot-
rebujejo varnostnika.
nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji