Page 65 - Barbara Japelj Pavešić. 2020. Nacionalna študija zaznave nasilja nad učitelji in ravnatelji: zagotavljanje varnega in vzpodbudnega učnega okolja. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 16
P. 65
65

Slika 20a: Nujnost sprememb za izboljšanje obravnave problemov nasilja
po mnenju ravnateljev OŠ
Manj nujne spremembe, ki si jih nujno želi manj kot četrtina učiteljev, so več-
ja dostopnost vodstva šole in več njegovega časa za ukrepanje, večje zaupa-
nje v vodstvo, da bi zanesljiveje pomagalo, ter večjo pomoč svetovalne službe.
Te spremembe so izrazito povezane z odnosi na šoli med učitelji, vodstvom in
svetovalno službo. Glede na avtonomijo slovenskih srednjih šol, ki se je izka-
zala za precej visoko tudi v mednarodni primerjavi TALIS, bi pričakovali, da ta
sklop sprememb v smer boljših odnosov lahko doseže vsaka šola sama.
Ravnatelji na problematiko gledajo malo širše kot učitelji. V osnovni šoli se
jim zdi najnujneje urediti pravila o sodelovanju z zunanjimi institucijami, da bi

rezultati po vsebinskih sklopih zbranih podatkov
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70