Page 119 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 119
Kako bi ocenili Zelo visoko Visoko Srednje Nizko Zelo nizko
naslednje dejavnike 4,44 (1,97) 0
8,68 (4,02) 24,63 (5,28) 62,25 (6,04)
na vaši šoli?
spoštovanje učenk in
učencev do sošolk in
sošolcev, ki blestijo v
znanju
Vir: Nacionalna baza PIRLS.
Opomba: standardne napake so navedene v oklepajih.
Tabela 6.5: Ocena različnih dejavnikov na šoli, ki so (lahko) povezani
s šolsko klimo – mnenje učiteljev
Kako bi ocenili Zelo visoko Visoko Srednje Nizko Zelo nizko
naslednje dejavnike 9,76 (3,03) 53,27 (4,14) 36,09 (3,80) 0,88 (0,63) 0
na vaši šoli? 119
razumevanje šolskih
kurikularnih ciljev s stra-
ni učiteljev
uspešnost učiteljev pri 8,71 (2,93) 56,57 (3,68) 33,29 (3,07) 1,43 (1,06) 0
izvajanju kurikula
pričakovanja učiteljev 5,14 (1,46) 65,67 (3,79) 28,81 (3,47) 0,38 (0,35) 0
glede dosežkov učenk in 52,20 (3,33) 36,38 (2,95) 0,21 (0,21) 0,06 (0,00)
učencev
sposobnost učiteljev za 11,15 (2,99)
motiviranje učencev
sodelovanje med vod- 11,77 (3,14) 40,47 (3,64) 38,52 (3,17) 8,89 (2,29) 0,34 (0,34)
stvom šole in učitelji z
namenom načrtovan-
ja pouka
vključevanje staršev v 5,34 (2,12) 14,84 (2,53) 60, 28 (3,35) 19,08 (2,39) 0,45 (0,45)
šolske dejavnosti
odločenost staršev, da 0,89 (0,56) 11,35 (2,55) 63,25 (3,75) 22,00 (3,46) 2,51 (1,17)
zagotovijo, da so učen- 23,81 (3,34) 58,89 (3,49) 15,54 (2,68) 1,76 (1,25) 0
ke in učenci pripravljeni 2,50 (1,72) 14,08 (2,72) 67,59 (3,86) 14,07 (2,97)
na učenje 1,76 (1,25)
pričakovanja staršev
glede dosežkov učenk in
učencev
podpora staršev otro-
ku pri doseganju učnih
ciljev
želje učenk in učencev, 9,21 (1,92) 55,09 (3,58) 32,23 (3,53) 2,52 (0,68) 0,95 (0,95)
da bi bili dobri v šoli
šolska klima, šolska disciplina in varnost
naslednje dejavnike 4,44 (1,97) 0
8,68 (4,02) 24,63 (5,28) 62,25 (6,04)
na vaši šoli?
spoštovanje učenk in
učencev do sošolk in
sošolcev, ki blestijo v
znanju
Vir: Nacionalna baza PIRLS.
Opomba: standardne napake so navedene v oklepajih.
Tabela 6.5: Ocena različnih dejavnikov na šoli, ki so (lahko) povezani
s šolsko klimo – mnenje učiteljev
Kako bi ocenili Zelo visoko Visoko Srednje Nizko Zelo nizko
naslednje dejavnike 9,76 (3,03) 53,27 (4,14) 36,09 (3,80) 0,88 (0,63) 0
na vaši šoli? 119
razumevanje šolskih
kurikularnih ciljev s stra-
ni učiteljev
uspešnost učiteljev pri 8,71 (2,93) 56,57 (3,68) 33,29 (3,07) 1,43 (1,06) 0
izvajanju kurikula
pričakovanja učiteljev 5,14 (1,46) 65,67 (3,79) 28,81 (3,47) 0,38 (0,35) 0
glede dosežkov učenk in 52,20 (3,33) 36,38 (2,95) 0,21 (0,21) 0,06 (0,00)
učencev
sposobnost učiteljev za 11,15 (2,99)
motiviranje učencev
sodelovanje med vod- 11,77 (3,14) 40,47 (3,64) 38,52 (3,17) 8,89 (2,29) 0,34 (0,34)
stvom šole in učitelji z
namenom načrtovan-
ja pouka
vključevanje staršev v 5,34 (2,12) 14,84 (2,53) 60, 28 (3,35) 19,08 (2,39) 0,45 (0,45)
šolske dejavnosti
odločenost staršev, da 0,89 (0,56) 11,35 (2,55) 63,25 (3,75) 22,00 (3,46) 2,51 (1,17)
zagotovijo, da so učen- 23,81 (3,34) 58,89 (3,49) 15,54 (2,68) 1,76 (1,25) 0
ke in učenci pripravljeni 2,50 (1,72) 14,08 (2,72) 67,59 (3,86) 14,07 (2,97)
na učenje 1,76 (1,25)
pričakovanja staršev
glede dosežkov učenk in
učencev
podpora staršev otro-
ku pri doseganju učnih
ciljev
želje učenk in učencev, 9,21 (1,92) 55,09 (3,58) 32,23 (3,53) 2,52 (0,68) 0,95 (0,95)
da bi bili dobri v šoli
šolska klima, šolska disciplina in varnost