Page 90 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 90
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju
Tabela 4: Internacionalizacija v metodologiji mednarodnih razvrstilnih lestvic (THE, QS,
U-Multirank)
Mednarodna lestvica Kategorija Kazalniki o internacionalizaciji Skupna teža
univerz in njihova teža (%) (%)
THE (2019) Mednarodna Razmerje med mednarodnimi 7,5 %
podoba in domačimi študenti (2,5 %) 10 %
Razmerje med mednarodnim
in domačim osebjem (2,5 %)
Mednarodno sodelovanje (2,5 %)
QS (2019) Internaciona- Delež mednarodnih študentov
lizacija (5 %)
Delež mednarodnega osebja (5 %)
U-Multirank (2019) Mednarodna Mednarodna usmerjenost dodiplom- Ena od petih
podoba skih programov glavnih kate-
Mednarodna usmerjenost magistr- gorij
skih programov
Priložnosti za študij v tujini
Mednarodne doktorske stopnje
Mednarodne skupne publikacije (od-
delek)
Mednarodna sredstva za raziskave
Dodiplomski programi v tujem je-
ziku
Mobilnost študentov
Mednarodno akademsko osebje
Mednarodne doktorske stopnje
Mednarodne skupne publikacije
(univerza)
Magistrski programi v tujem jeziku
Mednarodna usmerjenost programa
Tuji jezik v prvostopenjskih progra-
mih
Vir: THE (2019b); QS (2019b); U-Multirank (2019b).
Kot prikazuje tabela, je na Timesovi lestvici kategorija o mednarodni
podobi univerz ena izmed petih glavnih kategorij. Skupna teža te katego-
rije (7,5 %) pa je precej nižja od večine ostalih, čeprav je bila teža z metodo-
loškimi posodobitvami bolj enakomerno porazdeljena med tri kazalnike
te kategorije, ki se nanašajo na razmerje med mednarodnimi in domačimi
študenti oziroma osebjem ter na mednarodno sodelovanje, ki prispevajo k
skupni teži kategorije 2,5-odstotni delež (glej THE, 2019b).
Tudi lestvica QS upošteva razmerje med mednarodnimi študenti in
profesorji kot dve izmed njenih glavnih kategorij, ki skupaj predstavljata 10
90
Tabela 4: Internacionalizacija v metodologiji mednarodnih razvrstilnih lestvic (THE, QS,
U-Multirank)
Mednarodna lestvica Kategorija Kazalniki o internacionalizaciji Skupna teža
univerz in njihova teža (%) (%)
THE (2019) Mednarodna Razmerje med mednarodnimi 7,5 %
podoba in domačimi študenti (2,5 %) 10 %
Razmerje med mednarodnim
in domačim osebjem (2,5 %)
Mednarodno sodelovanje (2,5 %)
QS (2019) Internaciona- Delež mednarodnih študentov
lizacija (5 %)
Delež mednarodnega osebja (5 %)
U-Multirank (2019) Mednarodna Mednarodna usmerjenost dodiplom- Ena od petih
podoba skih programov glavnih kate-
Mednarodna usmerjenost magistr- gorij
skih programov
Priložnosti za študij v tujini
Mednarodne doktorske stopnje
Mednarodne skupne publikacije (od-
delek)
Mednarodna sredstva za raziskave
Dodiplomski programi v tujem je-
ziku
Mobilnost študentov
Mednarodno akademsko osebje
Mednarodne doktorske stopnje
Mednarodne skupne publikacije
(univerza)
Magistrski programi v tujem jeziku
Mednarodna usmerjenost programa
Tuji jezik v prvostopenjskih progra-
mih
Vir: THE (2019b); QS (2019b); U-Multirank (2019b).
Kot prikazuje tabela, je na Timesovi lestvici kategorija o mednarodni
podobi univerz ena izmed petih glavnih kategorij. Skupna teža te katego-
rije (7,5 %) pa je precej nižja od večine ostalih, čeprav je bila teža z metodo-
loškimi posodobitvami bolj enakomerno porazdeljena med tri kazalnike
te kategorije, ki se nanašajo na razmerje med mednarodnimi in domačimi
študenti oziroma osebjem ter na mednarodno sodelovanje, ki prispevajo k
skupni teži kategorije 2,5-odstotni delež (glej THE, 2019b).
Tudi lestvica QS upošteva razmerje med mednarodnimi študenti in
profesorji kot dve izmed njenih glavnih kategorij, ki skupaj predstavljata 10
90