Page 225 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 225
izualni argumentaciji: multimodalnost kot sestavljeni pomen in sestavljene izjave

Slika 12: Kruhovec, koristi za zdravje,
http://healthybenefits.info/the-health-benefits-of-consuming-bread-fruit%E2%80%8F/

Še enkrat poglejmo Groarkejevi fotografiji (z vidika percepcije, obde-
lave in konstrukcije pomena je za gledalca pomembn o, da sta vključeni
med nove fotografije (ploda kruhovca) in da ju ne omenjamo le s številka-
mi (npr. slika 11)). Že videna:

Slika 13: Sadež, najden v reki Detroit I
in ta, ki je še nismo videli:

225
   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230