Page 224 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 224
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
(prav tam: 35). Ali lahko hitrost (vizualnega?) sklepanja štejemo za potreb-
no in zadostno merilo za dobro argumentacijo?
Poskusimo ponoviti Groarkejev postopek. Tukaj je nekaj fotografij
plodov kruhovca, ki jih lahko najdemo v različnih enciklopedijah:
Slika 10: Plod kruhovca v Tortugueru; Wikipedia,
https://en.wikipedia.org/wiki/Breadfruit
Slika 11: Plod kruhovca – cel, prerezan vzdolž in počez;
Wikipedia, https://en.wikipedia.org/wiki/Breadfruit
224
(prav tam: 35). Ali lahko hitrost (vizualnega?) sklepanja štejemo za potreb-
no in zadostno merilo za dobro argumentacijo?
Poskusimo ponoviti Groarkejev postopek. Tukaj je nekaj fotografij
plodov kruhovca, ki jih lahko najdemo v različnih enciklopedijah:
Slika 10: Plod kruhovca v Tortugueru; Wikipedia,
https://en.wikipedia.org/wiki/Breadfruit
Slika 11: Plod kruhovca – cel, prerezan vzdolž in počez;
Wikipedia, https://en.wikipedia.org/wiki/Breadfruit
224