Page 222 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 222
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

To je razlog, zakaj se mora vizualna argumentacija bolj osrediniti na
različne možne vstopne in izstopne točke pri reprezentaciji podatkov ter in-
terpretaciji hipotetičnih vizualnih argumentov. Kot na nekakšno študijo pri-
mera – da bi izpostavili možne zagate in slepe ulice vizualne argumentacije
– se bomo osredinili na nedavni Groarkejev predlog o rekonstrukciji vizu-
alnih argumentov, kot ga je predstavil in konceptualiziral v že omenjenem
članku The Elements of Argument: Six Steps to a Thick Theory (2013).

To je fotografija, ki jo je Groarke uporabil za izhodišče:

Slika 9: Sadež, najden v reki Detroit I
Če vzamemo fotografijo na sliki 11 samo po sebi – tako, kot je (kot jo

vidimo prima facie) –, brez vsakršne predhodne verbalne razlage, in če ni-
česar ne vemo o morebitnih kontekstih, bi bila lahko fotografija postavlje-
na v več različnih okvirov. Npr.:
1) predstavitev oz. prikaz nenavadnega sadeža;
2) priprava prigrizka (ali katerega drugega obroka);
3) prikaz oz. predstavitev novega noža;
4) prikaz oz. predstavitev ostrega oz. močnega noža;
5) prikaz zaščitnih rokavic ali kako so videti zaščitne rokavice oz.

kako jih uporabljamo;
6) opozorilo, da je treba ob uporabi noža nositi zaščitne rokavice

(prikaz varnostnega postopka),

222
   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227