Page 99 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 99
zemljevid učenja in poučevanja

Poustvarjalna in ustvarjalna smer učenja in poučevanja
Ali ste že opazili, da lahko potovanje po treh poljih Zemljevida učenja in
poučevanja opravimo na natanko dva načina – da torej lahko po Zemljevi-
du učenja in poučevanja potujemo v vsega skupaj dveh različnih smereh?
Obe si natančneje oglejmo na Sliki 7.

Slika 7: Smeri potovanja po Zemljevidu učenja in poučevanja
Pozornost nam vzbudi začetek potovanja, ki je v obeh primerih pos-

tavljen na področje virov; v nadaljevanju sedaj posvetimo utemeljitvi te od-
ločitve nekaj prostora in časa.

Izhodišče potovanja na Zemljevidu učenja in poučevanja
Christoph Schiller (2016: 28) nas opozarja, da je pri vsakem raziskovanju,
torej tudi pri spremljanju učenca na njegovi razvojni poti, potrebno najprej
določiti tiste stvari, ki so po svoji naravi kar najbolj nepremične, da bi nato

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104