Page 103 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 103
zemljevid učenja in poučevanja

Štirje kažipoti na potovanju
po Zemljevidu učenja in poučevanja
Poprejšnjim samostalniškim opisom polj na Zemljevidu učenja in poučeva-
nja sedaj pripišimo še glagole, ki opisujejo kažipote za uspešno potovanje
po posameznih poljih zemljevida.

Slika 8: Kažipoti na potovanju po Zemljevidu učenja in poučevanja
Če na začetku učnega procesa presodimo, da je potrebno storiti to in

ono, moramo zatem kar najbolj natančno upravljati vire, nato zbiramo in
urejamo ideje, s katerimi želimo izboljšati proces ter njegove rezultate in na
koncu izvedemo ustrezne dejavnosti.

Zatem v naslednjem krogu ponovno presodimo o uspešnosti (vmes so
se ideje že kar lepo preobrazile v cilje). Prav verjetno bo potrebno cel krog
prehoditi še nekajkrat; ko pa smo z rezultati zadovoljni, lahko zaključimo
potovanje in se posvetimo še kakšnim drugim stvarem.

103
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108