Page 67 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 67
patr iotizem v izobr aževanju med etnocentr izmom in medkultur no občutljivostjo
Vezjak, Boris. »Medkulturna občutljivost kot kriterij dialoškosti.« Šolsko polje
19, št. 3–4 (2008): 77–94.
Vižintin, Marijanca Ajša: Medkulturna vzgoja in izobraževanje: vključevanje
otrok priseljencev. Ljubljana: Založba ZRC SAZU, 2017.
Zimmer, Oliver. »Boundary mechanisms and symbolic resources: towards a pro-
cess-oriented approach to national identity.« Nations and Nationalism 9, št. 2
(2003): 173–193.
Zudič Antonič, Nives. »Za različno vizijo in zaznavo sveta: jeziki, kulture in medkul-
turnost.« Šolsko polje 19, št. 3-4 (2008): 111–129.
67
Vezjak, Boris. »Medkulturna občutljivost kot kriterij dialoškosti.« Šolsko polje
19, št. 3–4 (2008): 77–94.
Vižintin, Marijanca Ajša: Medkulturna vzgoja in izobraževanje: vključevanje
otrok priseljencev. Ljubljana: Založba ZRC SAZU, 2017.
Zimmer, Oliver. »Boundary mechanisms and symbolic resources: towards a pro-
cess-oriented approach to national identity.« Nations and Nationalism 9, št. 2
(2003): 173–193.
Zudič Antonič, Nives. »Za različno vizijo in zaznavo sveta: jeziki, kulture in medkul-
turnost.« Šolsko polje 19, št. 3-4 (2008): 111–129.
67