Page 220 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 220
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju
Literatura in viri
Anketa. Anketa s predstavniki staršev na nivoju Aktiva svetov staršev ljubljan-
skih osnovnih šol izvedena maja 2017 na elektronski platformi, 2017.
Draper, Daniel Paul. Guiding the Work of Professional Learning Communities:
Perspectives for School Leaders. Dissertations and Theses. Portland Uni-
versity, 2014.
Chetty, Raj, John N. Friedman in Jonah E. Rockoff. The Long-Term Impacts
of Teachers: Teacher Value-Added and Student Outcomes in Adulthood.
www.nber.org/papers/w17699 (2011)
Dobravec, Primož. 2017. Nataša Šram, predsednica društva Svet Staršev. www.
varensvet.si (11. 11. 2017)
Gold, John Robert. An Introduction to Behavioural Geography. Oxford Uni-
versity Press, 1980.
Hogh, Michael A. in Graham M. Vaughan. Social Psychology. Third edition.
Prentice Hall: Sydney, 2002.
Josipovič, Damir in Anja Smolič. »Spremenjeni obrazi nasilja.« Vzgoja in izo-
braževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraže-
valnega dela 47, št. 3-4 (2016): 13–17.
Josipovič, Damir. »Education and fertility: do educated parents have fewer
children?« Anthropological notebooks 13, št. 2 (2007): 35–50.
Vich, Guillem, Marquet Oriol in Carme Miralles-Guasch. »The scales of the
metropolis: Exploring cognitive maps using a qualitative approach based
on SoftGIS software.« Geoforum 88, št. 49 (2017).
UL RS, 47/15: ZOFVI-NPB19. Zakon o organiziranju in financiranju vzgoje in
izobraževanja (ZOFVI).
ZASSS (2018) Predlogi Zveze aktivov svetov staršev Slovenije (ZASSS): »Za pri-
hodnji razvoj slovenskega šolstva« www.zasss.si.
Zupančič Grašič, Jana. »Ni težavnih otrok, so samo težavni starši«, Delo, 30.
12. 2017.
220
Literatura in viri
Anketa. Anketa s predstavniki staršev na nivoju Aktiva svetov staršev ljubljan-
skih osnovnih šol izvedena maja 2017 na elektronski platformi, 2017.
Draper, Daniel Paul. Guiding the Work of Professional Learning Communities:
Perspectives for School Leaders. Dissertations and Theses. Portland Uni-
versity, 2014.
Chetty, Raj, John N. Friedman in Jonah E. Rockoff. The Long-Term Impacts
of Teachers: Teacher Value-Added and Student Outcomes in Adulthood.
www.nber.org/papers/w17699 (2011)
Dobravec, Primož. 2017. Nataša Šram, predsednica društva Svet Staršev. www.
varensvet.si (11. 11. 2017)
Gold, John Robert. An Introduction to Behavioural Geography. Oxford Uni-
versity Press, 1980.
Hogh, Michael A. in Graham M. Vaughan. Social Psychology. Third edition.
Prentice Hall: Sydney, 2002.
Josipovič, Damir in Anja Smolič. »Spremenjeni obrazi nasilja.« Vzgoja in izo-
braževanje: revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraže-
valnega dela 47, št. 3-4 (2016): 13–17.
Josipovič, Damir. »Education and fertility: do educated parents have fewer
children?« Anthropological notebooks 13, št. 2 (2007): 35–50.
Vich, Guillem, Marquet Oriol in Carme Miralles-Guasch. »The scales of the
metropolis: Exploring cognitive maps using a qualitative approach based
on SoftGIS software.« Geoforum 88, št. 49 (2017).
UL RS, 47/15: ZOFVI-NPB19. Zakon o organiziranju in financiranju vzgoje in
izobraževanja (ZOFVI).
ZASSS (2018) Predlogi Zveze aktivov svetov staršev Slovenije (ZASSS): »Za pri-
hodnji razvoj slovenskega šolstva« www.zasss.si.
Zupančič Grašič, Jana. »Ni težavnih otrok, so samo težavni starši«, Delo, 30.
12. 2017.
220