Page 217 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 217
vloga staršev šoloobveznih otrok in njihova pr ičakovanja ...

Zap. št. Identificirane tematike Št. mnenj*
23 Problem (ne)sodelovanja CSD s šolo 2
24 Problem pomanjkanja igral za nižjo stopnjo in prilagoditev objektov, igri- 2
šč za višjo stopnjo
25 Problem varovanja osebnih podatkov (vdiranje v zasebnost, enotna pravi- 2
la, kaj se sme vnašati v e-Asistent in podobna orodja)
26 Problematika namenjanja individualnih ur (v sklopu učencev brez odločb, 2
27 ki denimo motijo pouk, ali imajo SUT - spec. uč. težave) 2
28 Slabo prenašanje utemeljenih kritik učiteljem s strani staršev 2
29 Spodbujanje timskega dela (manjše skupine po cca. 5 otrok), obnese se 2
tudi pri disciplini in znanju
30 Varni dostopi do šol za otroke in odrasle ter za intervencijo 2
Vloga NPZ – spodbuditi večjo pripravljenost otrok za sodelovanje preko
31 stimulacije, ki jo dober rezultat prinese – npr. vpis na želeno šolo (če ima 2
omejitev vpisa)
32 Vpis mesečnih aktivnosti v koledar na spletni strani (nekaj podobnega že 2
ima e-Asistent, a je plačljiv)
33 Zanemarjanja socialne in drugih vlog OPB, degradacija učiteljev v OPB v 2
34 varuhe … 1
35 Premik začetka pouka na kasnejšo uro zaradi odsotnosti staršev od doma 1
36 in prepuščenosti otrok samim sebi in različnim igricam, medijem itd. 1
37 Daljši odmori, vsaj 10 minut, na prostem. 1
38 Kako preprečiti učenje »na pamet« 1
39 Uniforme v šoli, pravila oblačenja in ličenja učencev in učiteljev 1
40 Uvedba igralne (po vzoru bralne) značke 1
Varni internet (poučevanje o tem v šoli)
41 Varstvo oz. nadzor starejših otrok uro pred začetkom pouka. 1
Vloga domačega branja in problem ocenjevanja te obveznosti pri različ-
nih predmetih
Zagotavljanje ustreznih okoljskih standardov v šoli in njeni okolici po
standardih Svetovne zdravstvene organizacije, na področju okoljskega
hrupa, PM delcev in kakovosti vode.

*Strnjena mnenja po posameznih šolah.

Rezultate iz osnovne tabele identificiranih problemov smo nadgradili
še z vsebinsko neodvisno diskusijo v obliki fokusne skupine na rednem se-
stanku predstavnikov svetov staršev ljubljanskih osnovnih šol, v kateri so
sodelovali vsi prisotni predstavniki (11 osnovnih šol). Proti pričakovanjem
taka diskusija ni dala globljih vsebinskih rezultatov, katerih ne bi bilo mo-
goče predvideti že iz same anketne navedbe problematik, zato se ob njej
tokrat ne bomo podrobneje ustavljali.

217
   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222