Page 156 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 156
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

Clements, Douglas H. in Battista, Michael T. »Geometry and spacial reaso-
ning.« V Handbook of research on mathematics teaching and learning, ur.
Douglas A. Grouws, 420–464. New York: Macmillan Publishing Com-
pany, 1992.

Cotič, Mara, Tatjana Hodnih, Vida Manfreda in Snežana Mutič. Prvo srečanje
z geometrijo. Priročnik. Ljubljana: DZS, 1998.

Dickson, Linda, Margaret Brown in Olwen Gibson. Children Learning Mathe-
matics: A Teacher's Guide to Recent Research. London: Cassell, 1984.

Fennema, Elizabeth in Julia Sherman. »Sex-Related Differences in Mathema-
tics Achievement, Spatial Visualization and Affective Factors.« American
Educational Research Journal 14, št. 1 (1977): 1–71.

Fuys, David, Dorothy Geddes in Rosamond Tischler. »The Van Hiele Model
of Thinking in Geometry among Adolescents.« Journal for Research in
Mathematics Education. Monograph 3 (1988): 1–196.

Gardner, Howard. Razsežnosti uma: teorija o več inteligencah. Ljubljana: Tan-
gram, 1995.

Goldsby, Dianne. »Research summary: Manipulatives in middle grades mathe-
matics.« Association for Middle Level Education (2009). http://www.amle.
org/TabId/270/ArtMID/888/ArticleID/325/Research-Summary-Manipu-
latives-in-Middle-Grades-Mathematics.aspx. (19. 4. 2015)

Guay, Roland. B. in Ernest. D. McDaniel »The Relationship between Mathema-
tics Achievement and Spatial Abilities among Elementary School Chil-
dren.« Journal for Research in Mathematics Education 8, št. 3 (1977): 211–
215.

Hodnik Čadež, Tatjana. »Vloga konstruktivizma pri oblikovanju matematič-
nih pojmov na razredni stopnji.« V Konstruktivizem v šoli in izobraževa-
nje učiteljev, ur. B. Marentič Požarnik, 321–336. Ljubljana: Center za peda-
goško izobraževanje Filozofske fakultete, 2004.

Japelj Pavešič, Barbara, Karmen Svetlik in Ana Kozina. Znanje matematike in

naravoslovja med osnovnošolci v Sloveniji in po svetu. Izsledki raziskave
TIMSS 2011. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2012.

Johnson, Eric. S. in A. C. Meade. »Developmental Patterns of Spatial Abili-
ty: An Early Sex Difference.« Child Development 58, št. 3 (1987): 725–740.

Lean, Glen in M. A. (Ken). Clements. »Spatial Ability, Visual Imagery, and
Mathematical Performance.« Educational Studies in Mathematics 12, št.
3 (1981): 267–299.

156
   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161