Page 20 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 20
pa jim je izdelava filmov omogočila, da so drug drugega na nevsiljiv način opo-
zorili na lepše in odgovornejše vedenje.

Izsledke analize sem predstavila tudi svojim sodelavcem. O tem smo kar
precej razpravljali, saj so se nekateri očitki nanašali tudi na učitelje. Pogovarjali
smo se o tem, kaj lahko mi storimo, da bo tudi naše vedenje lepše in odgovor-
nejše in na ta način vzgled mladim generacijam, ki jih vzgajamo.

Po letu dela z razvijanjem odgovornega vedenja in boljših medsebojnih
odnosov smo opazili prve spremembe na bolje, predvsem pri pozdravljanju.
Le-te kažejo na to, da smo z našimi aktivnostmi za dosego cilja vizije na pra-
vi poti. Zavedamo pa se, da je razvijanje odgovornega vedenja in dobrih me-
dosebnih odnosov proces, ki se nikoli ne konča.

Literatura

Cornell University Center for Teaching Excellence. (2012). Collaborative learn-

ing: Group Work. Najdeno 18. avgusta 2016 na spletnem naslovu https://

20 www.cte.cornell.edu/teaching-ideas/engaging-students/collabora-
tive-learning.html

Wechtersbach, R. (2010). Informatika. Posodobitve pouka v gimnazijski praksi.
Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25