Page 17 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 17
čenje odgovornejšega vedenja 17
malo drugače

Maja Čelan

Pri informatiki že zelo dolgo prakticiramo projektno učno delo (Wechtersbach,
2010: 21–23), pri katerem so dijaki pri pouku aktivnejši in kreativnejši. S projek-
tnim učnim delom dijaki rešujejo izbran informacijski problem. Pri tem smo si
pridobili bogate izkušnje, kako voditi takšno delo, da dosežemo čim več učnih
ciljev. Prav učiteljevo pravilno vodenje je ključ do uspeha dijakov. Z dolgoletno
prakso in natančno postavljenimi ocenjevalnimi merili smo uspeli doseči, da se
manj motivirani dijaki ne morejo skrivati za delom drugih, kar je bilo v začetnih
letih slabost skupinskega projektnega dela. Takšna oblika dela v razredu spod-
buja tudi sodelovalno učenje (Wechtersbach, 2010: 23–25). Učitelj pri tem ni več
posredovalec znanja, temveč mentor, ki dijake usmerja k rešitvam problemov

VIZIJA ŠOLE:
RAZVIJANJE ODGOVORNEGA RAVNANJA IN DOBRIH ODNOSOV

URESNIČEVANJE VIZIJE

PROJEKTNO UČNO DELO

DEL PROJEKTNE NALOGE

FILM, KI SE VSEBINSKO NAVEZUJE
NA ODGOVORNO VEDENJE IN
MEDSEBOJNE ODNOSE

Slika 1: Razvijanje odgovornega ravnanja in dobrih odnosov
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22