Page 177 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 177
l i t er at u r a
Lamb, M. E., S. S. Chuang, H. Wessels, A. G. Broberg in C. P. Hwang. 2002.
“Emergence and construct validation of the Big Five factors in early child-
hood: A longitudinal analysis of their ontogeny in Sweden.” Child Devel-
opment 73 (5): 1517–1524.
Lamb, M. E., C. Hwang, F. L. Bookstein, A. Broberg, G. Hult in M. Frodi. 1988.
“Determinants of social competence in Swedish preschoolers.” Develop-
mental Psychology 24 (1): 58–70.
Lengua, L. J., E. Honorado in N. R. Bush. 2007. “Contextual risk and parenting
as predictors of effortful control and social competence in preschool chil-
dren.” Journal of Applied Developmental Psychology 28: 40–55.
MacKinnon, D. P., C. M. Lockwood, J. M. Hoffman, S. G. West in V. Sheets.
2002. “A comparison of methods to test mediation and other intervening
variable effects.” Psychological Methods 7: 83–104.
Mantzicopoulos, P. 2003. “Flunking kindergarten after head start: An inquiry
into the contribution of contextual and individual variables.” Journal of
Educational Psychology 95 (2): 268–278.
Marcoulides, G. A. in S. L. Hershberger. 1997. Multivariate statistical methods:
A first course. Mahwah, New Jersey, ZDA: Lawrence Erlbaum Associates.
Marjanovič Umek, L. 2001. “Psihologija spolov. Podobnosti in razlike med
deklicami in dečki.” V Razvojna psihologija: izbrane teme, ur. L. Mar-
janovič Umek in M. Zupančič, 135–143. Ljubljana: Filozofska fakulteta,
Oddelek za psihologijo.
Marjanovič Umek, L., G. Sočan in K. Bajc. 2006a. “Psihološki in družinski de-
javniki šolske ocene.” Sodobna pedagogika 2: 108–129.
Marjanovič Umek, L., G. Sočan in K. Bajc. 2006b. “Šolska ocena: koliko jo lah-
ko pojasnimo z individualnimi značilnostmi mladostnika in koliko z de-
javniki družinskega okolja.” Psihološka obzorja 15 (4): 25–52.
Marjanovič Umek, L. in M. Svetina. 2004. “Spoznavni in govorni razvoj v
srednjem in poznem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič
Umek in M. Zupančič, 408–427. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inšti-
tut Filozofske fakultete.
Marjanovič Umek, L. in M. Zupančič. 2004a. “Otroci v vrtcu in šoli.” V Raz-
vojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M. Zupančič, 468–494. Lju-
bljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete.
Marjanovič Umek, L. in M. Zupančič. 2004b. “Socialni in moralni razvoj v
zgodnjem otroštvu.” V Razvojna psihologija, L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 363–381. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
177
Lamb, M. E., S. S. Chuang, H. Wessels, A. G. Broberg in C. P. Hwang. 2002.
“Emergence and construct validation of the Big Five factors in early child-
hood: A longitudinal analysis of their ontogeny in Sweden.” Child Devel-
opment 73 (5): 1517–1524.
Lamb, M. E., C. Hwang, F. L. Bookstein, A. Broberg, G. Hult in M. Frodi. 1988.
“Determinants of social competence in Swedish preschoolers.” Develop-
mental Psychology 24 (1): 58–70.
Lengua, L. J., E. Honorado in N. R. Bush. 2007. “Contextual risk and parenting
as predictors of effortful control and social competence in preschool chil-
dren.” Journal of Applied Developmental Psychology 28: 40–55.
MacKinnon, D. P., C. M. Lockwood, J. M. Hoffman, S. G. West in V. Sheets.
2002. “A comparison of methods to test mediation and other intervening
variable effects.” Psychological Methods 7: 83–104.
Mantzicopoulos, P. 2003. “Flunking kindergarten after head start: An inquiry
into the contribution of contextual and individual variables.” Journal of
Educational Psychology 95 (2): 268–278.
Marcoulides, G. A. in S. L. Hershberger. 1997. Multivariate statistical methods:
A first course. Mahwah, New Jersey, ZDA: Lawrence Erlbaum Associates.
Marjanovič Umek, L. 2001. “Psihologija spolov. Podobnosti in razlike med
deklicami in dečki.” V Razvojna psihologija: izbrane teme, ur. L. Mar-
janovič Umek in M. Zupančič, 135–143. Ljubljana: Filozofska fakulteta,
Oddelek za psihologijo.
Marjanovič Umek, L., G. Sočan in K. Bajc. 2006a. “Psihološki in družinski de-
javniki šolske ocene.” Sodobna pedagogika 2: 108–129.
Marjanovič Umek, L., G. Sočan in K. Bajc. 2006b. “Šolska ocena: koliko jo lah-
ko pojasnimo z individualnimi značilnostmi mladostnika in koliko z de-
javniki družinskega okolja.” Psihološka obzorja 15 (4): 25–52.
Marjanovič Umek, L. in M. Svetina. 2004. “Spoznavni in govorni razvoj v
srednjem in poznem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič
Umek in M. Zupančič, 408–427. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inšti-
tut Filozofske fakultete.
Marjanovič Umek, L. in M. Zupančič. 2004a. “Otroci v vrtcu in šoli.” V Raz-
vojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M. Zupančič, 468–494. Lju-
bljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete.
Marjanovič Umek, L. in M. Zupančič. 2004b. “Socialni in moralni razvoj v
zgodnjem otroštvu.” V Razvojna psihologija, L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 363–381. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
177