Page 177 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 177
l i t er at u r a

Lamb, M. E., S. S. Chuang, H. Wessels, A. G. Broberg in C. P. Hwang. 2002.
“Emergence and construct validation of the Big Five factors in early child-
hood: A longitudinal analysis of their ontogeny in Sweden.” Child Devel-
opment 73 (5): 1517–1524.

Lamb, M. E., C. Hwang, F. L. Bookstein, A. Broberg, G. Hult in M. Frodi. 1988.
“Determinants of social competence in Swedish preschoolers.” Develop-
mental Psychology 24 (1): 58–70.

Lengua, L. J., E. Honorado in N. R. Bush. 2007. “Contextual risk and parenting
as predictors of effortful control and social competence in preschool chil-
dren.” Journal of Applied Developmental Psychology 28: 40–55.

MacKinnon, D. P., C. M. Lockwood, J. M. Hoffman, S. G. West in V. Sheets.
2002. “A comparison of methods to test mediation and other intervening
variable effects.” Psychological Methods 7: 83–104.

Mantzicopoulos, P. 2003. “Flunking kindergarten after head start: An inquiry
into the contribution of contextual and individual variables.” Journal of
Educational Psychology 95 (2): 268–278.

Marcoulides, G. A. in S. L. Hershberger. 1997. Multivariate statistical methods:
A first course. Mahwah, New Jersey, ZDA: Lawrence Erlbaum Associates.

Marjanovič Umek, L. 2001. “Psihologija spolov. Podobnosti in razlike med
deklicami in dečki.” V Razvojna psihologija: izbrane teme, ur. L. Mar-
janovič Umek in M. Zupančič, 135–143. Ljubljana: Filozofska fakulteta,
Oddelek za psihologijo.

Marjanovič Umek, L., G. Sočan in K. Bajc. 2006a. “Psihološki in družinski de-
javniki šolske ocene.” Sodobna pedagogika 2: 108–129.

Marjanovič Umek, L., G. Sočan in K. Bajc. 2006b. “Šolska ocena: koliko jo lah-
ko pojasnimo z individualnimi značilnostmi mladostnika in koliko z de-
javniki družinskega okolja.” Psihološka obzorja 15 (4): 25–52.

Marjanovič Umek, L. in M. Svetina. 2004. “Spoznavni in govorni razvoj v
srednjem in poznem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič
Umek in M. Zupančič, 408–427. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inšti-
tut Filozofske fakultete.

Marjanovič Umek, L. in M. Zupančič. 2004a. “Otroci v vrtcu in šoli.” V Raz-
vojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M. Zupančič, 468–494. Lju-
bljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete.

Marjanovič Umek, L. in M. Zupančič. 2004b. “Socialni in moralni razvoj v
zgodnjem otroštvu.” V Razvojna psihologija, L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 363–381. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.

177
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182