Page 12 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 12
vedenjske težave in učna uspešnost

78 Tabela 1: Opisne statistike za označevalce vedenjskih težav
in učne uspešnosti

79 Tabela 2: Opisne statistike za označevalce obravnavanih napovednikov
80 Tabela 3: Pearsonovi koef. korelacije med označevalci vedenjskih težav

in označevalci učne uspešnosti
84 Tabela 4: Mere prileganja končnih KFA za konstrukte z več kot tremi

označevalci
99 Tabela 5: Dejavniki vedenja ponotranjenja in učne uspešnosti:

merski model
104 Tabela 6. Dejavniki vedenja pozunanjenja in učne uspešnosti:

merski model
146 Tabela A1: Pearsonovi koeficienti korelacije med označevalci

napovednikov in označevalci vedenja ponotranjenja
147 Tabela A2: Pearsonovi koeficienti korelacije med označevalci

napovednikov in označevalci vedenja pozunanjenja
148 Tabela A3: Pearsonovi koeficienti korelacije med označevalci

napovednikov in označevalci učne uspešnosti
158 Table 1: Factors of internalizing behaviour and academic achievement:

measurement model
162 Table 2: Factors of externalizing behaviour and academic achievement:

measurement model

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17