Page 9 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 9
vsebina
91 Spol
95 Vključenost v vrtec
96 Drugi izbrani napovedniki
107 Razprava in implikacije: Kako so povezane vedenjske težave
in učna uspešnost ter kateri dejavniki ju napovedujejo?
Kaj to pomeni za starše in šolo?
107 Konstrukti
108 Vedenjske težave in učna uspešnost
109 Izbrani napovedniki
111 Odnos med vedenjskimi težavami in učno uspešnostjo
111 Vedenje ponotranjenja in učna uspešnost
113 Vedenje pozunanjenja in učna uspešnost
115 Skupna interpretacija
121 Napovedniki vedenjskih težav in učne uspešnosti
121 Spol
124 Vključenost v vrtec
125 Drugi napovedniki
135 Praktične implikacije
139 Sklepi
141 Prednosti in pomanjkljivosti raziskave
142 Nadaljnje raziskovanje
145 Priloge
149 Povzetek
151 Summary:
Problem Behaviour and Academic Achievement
151 Problem Behaviour and Academic Achievement:
The Relations, Predictors and Role in Child Development
152 The Research Problem and Hypotheses
154 Method for Longitudinal Study of Relations and Predictors
of Academic Achievement and Problem Behaviour
154 Participants
154 Instrument
9
91 Spol
95 Vključenost v vrtec
96 Drugi izbrani napovedniki
107 Razprava in implikacije: Kako so povezane vedenjske težave
in učna uspešnost ter kateri dejavniki ju napovedujejo?
Kaj to pomeni za starše in šolo?
107 Konstrukti
108 Vedenjske težave in učna uspešnost
109 Izbrani napovedniki
111 Odnos med vedenjskimi težavami in učno uspešnostjo
111 Vedenje ponotranjenja in učna uspešnost
113 Vedenje pozunanjenja in učna uspešnost
115 Skupna interpretacija
121 Napovedniki vedenjskih težav in učne uspešnosti
121 Spol
124 Vključenost v vrtec
125 Drugi napovedniki
135 Praktične implikacije
139 Sklepi
141 Prednosti in pomanjkljivosti raziskave
142 Nadaljnje raziskovanje
145 Priloge
149 Povzetek
151 Summary:
Problem Behaviour and Academic Achievement
151 Problem Behaviour and Academic Achievement:
The Relations, Predictors and Role in Child Development
152 The Research Problem and Hypotheses
154 Method for Longitudinal Study of Relations and Predictors
of Academic Achievement and Problem Behaviour
154 Participants
154 Instrument
9