Page 11 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 11
Kazalo slik in tabel

18 Slika 1: Struktura vedenjskih težav
44 Slika 2: Konceptualni model neposrednega učinka starševstva

na učno uspešnost
45 Slika 3: Konceptualni model posrednega učinka psiholoških značilnosti

mame in starševstva na vedenjske težave
58 Slika 4: Konceptualni model napovednikov učne uspešnosti
58 Slika 5: Konceptualni model napovednikov vedenjskih težav
88 Slika 6: Nasičenosti označevalcev ter sočasni in vzdolžni odnosi

med vedenjem ponotranjenja in učno uspešnostjo:
merski in strukturni model
90 Slika 7: Nasičenosti označevalcev ter sočasni in vzdolžni odnosi
med vedenjem pozunanjenja in učno uspešnostjo:
merski in strukturni model
93 Slika 8: Vzdolžna KFA za vedenje pozunanjenja in učno uspešnost
glede na spol: nestandardizirane nasičenosti označevalcev in korelacije
98 Slika 9: Dejavniki vedenja ponotranjenja in učne uspešnosti:
strukturni model
103 Slika 10: Dejavniki vedenja pozunanjenja in učne uspešnosti:
strukturni model
160 Figure 1: Factors of internalizing behaviour and academic achievement:
structural model
161 Figure 2: Factors of externalizing behaviour and academic achievement:
structural model

11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16