Page 8 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 8
vedenjske težave in učna uspešnost

59 Metoda za vzdolžno raziskavo odnosa med vedenjskimi težavami
in učno uspešnostjo ter izbranimi napovedniki

59 Udeleženci
61 Pripomočki
62 Lestvica optimizma – popravljena različica (LOT-R)
62 Lestvica samospoštovanja (RSES)
62 Lestvica zadovoljstva z življenjem (SWLS)
63 Lestvica depresivnega razpoloženja/depresivnih teženj (LDT)
64 Vprašalnik družinskega okolja II (VDO-II)
65 Vprašalnik o socialnem vedenju (SV-O)
66 Predloge za oceno doseženih standardov znanja v prvem (SZ 1)

in drugem razredu (SZ 2)
67 Preizkus temeljnih kompetentnosti otrok ob vstopu v šolo (PIPS)
68 Barvne progresivne matrice (CPM)
69 Počasna hoja, risanje kroga, risanje zvezde, razvrščanje kart

in škatla s sestavljanko
71 Postopek
72 Statistična analiza

73 Rezultati: preverjanje latentnih konstruktov, sočasni in vzdolžni
odnosi med vedenjskimi težavami in učno uspešnostjo
ter izbranimi napovedniki

76 Učinek gnezdenega vzorčenja na opazovane spremenljivke
77 Opisna statistika
80 Korelacije
80 Korelacije označevalcev vedenjskih težav z označevalci učne uspešnosti
81 Korelacije označevalcev vedenjskih težav in učne uspešnosti

z označevalci posameznih napovednikov
82 Korelacije med označevalci posameznega konstrukta
83 Korelacije med označevalci različnih napovednikov
83 Preverjanje latentnih konstruktov
85 Vedenjske težave in učna uspešnost
86 Napovedniki
87 Odnos med vedenjskimi težavami in učno uspešnostjo
88 Vedenje ponotranjenja in učna uspešnost
89 Vedenje pozunanjenja in učna uspešnost
91 Napovedniki vedenjskih težav in učne uspešnosti

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13