Page 61 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 61
Hkrati moramo izpostaviti tudi pozitivne vidike poklicnega in strokovnega izobraže-
vanja v Sloveniji. Slovenija je imela leta 2000 približno 6,4 % osipnikov, leta 2009 manj,
5,3%. Za leto 2010 je zastavljen cilj, da naj bi 85 % populacije končalo srednješolsko izo-
brazbo (v starosti 20 , 24 let). V Sloveniji smo ta cilj presegli, leta 2000 z 88 %, leta 2009 pa
z 89,4 % (prav tam). To je primer dobre prakse, na katerem lahko gradimo nadaljnje načr-
tovanje sprememb v sistemu poklicnega in strokovnega izobraževanja v Sloveniji.
61
vanja v Sloveniji. Slovenija je imela leta 2000 približno 6,4 % osipnikov, leta 2009 manj,
5,3%. Za leto 2010 je zastavljen cilj, da naj bi 85 % populacije končalo srednješolsko izo-
brazbo (v starosti 20 , 24 let). V Sloveniji smo ta cilj presegli, leta 2000 z 88 %, leta 2009 pa
z 89,4 % (prav tam). To je primer dobre prakse, na katerem lahko gradimo nadaljnje načr-
tovanje sprememb v sistemu poklicnega in strokovnega izobraževanja v Sloveniji.
61