Page 190 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 190
devšek Pučko, C., & Polak, A. (1994). Values for changing context: a global perspective.
An international study, a report of Slovenian research. Prispevek predstavljen na kon-
ferenci ATEE v Pragi.

Razdevšek Pučko, C. (1995). Smo z izobraževanjem učiteljev že v Evropi? Vzgoja in izo-
braževanje, 26(6), 3–7.

Razdevšek Pučko, C. (1997). Zakaj in kako spremeniti izobraževanje učiteljev? V: Izobra-
ževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje, stanje – potrebe – rešitve (zbornik prispev-
kov). Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 19–29.

Razdevšek Pučko, C. (2000a). Primerjalne prednosti in slabosti izobraževanja učiteljev v
Sloveniji – I. del. Vzgoja in izobraževanje, 31(4), 15–22.

Razdevšek Pučko, C. (2000b). Primerjalne prednosti in slabosti izobraževanja učiteljev v
Sloveniji – II. del. Vzgoja in izobraževanje, 31(5), 21–29.

Reeve, J., Bolt, E., Cai, Y. (1999). Autonomy- supportive teachers: How they teach and
motivate students, Journal of Education Psychology , 91, 537-548

Reeve, J., Jang, H., Carrell, D., Jeon, S., Barch, J. (2004). Enchancing students' engage-
ment by increasing teachers' autonomy support, Motivation and Emotion, 28, 147-
169.

Remšak, J. (2004). Disciplinske strategije kot del implicitnih teorij učiteljev. Sodobna pe-
dagogika, 2, 108–128.

Resman, M. (2005). Zakaj razvijanje timov in timske kulture na šoli. Sodobna pedagogi-
ka, 56(3), 80−95.

Rosenthal, R. & Jacobson, L. (1968). Pygmalion in the classroom. The Urban Review,
september, 1968, 16–20.

Sahlberg, P. (1998). Who would help a teacher – the teacher in changing school. School
Field, 9(1/2), 33−51.

Salgado, J. (1997). The Five Factor Model of Personality and Job Performance in the Eu-
ropean Community 1. Journal of Applied Psychology, 82 (1), 30–43.

Sardoč, M., Klepac, L., Rožman, M., Vršnik Perše, T., Brečko, B. N. (2009). Mednaro-
dna raziskava poučevanja in učenja TALIS : nacionalno poročilo. Ljubljana: Pedago-
ški inštitut.

Scardamalia, M., & Bereiter, C. (1989). Conceptions of Teaching and Approaches to
Core Problems. V: Reynolds, M. C. (ured.) Knowledge Base for the Beginning Teacher.
Oxford: Pergamon, 37−47.

Schein, E. H. (1998). Process Consulation Revisited. Building the Helping Relationship.
New York, Harlow: Addison–Wesley.

190
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195