Page 187 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 187
ičnik Vodopivec, J. (2004). Empatija vzgojiteljic kot element skritega kurikuluma.
Sodobna pedagogika, 2, 140–152.
Locke, E. A. & Latham, G. P. (1990). A theory of goal setting and task performance. Engle-
wood Cliffs: Prentice Hall.
London, M. (1983). Toward a theory of career motivation. Academy of Management Revi-
ew, 8, 620–630.
Marentič Požarnik, B. (1987). Nova pota v izobraževanju učiteljev. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, B. (1990). Kako izobraževati učitelja za profesionalno avtonomnost?
V: Velikonja, M. (ur.), Učitelj, vzgojitelj – družbena in strokovna perspektiva (13–20).
Ljubljana: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije.
Marentič Požarnik, B. (1993a). Akcijsko raziskovanje – spodbujanje učiteljevega razmi-
šljanja in profesionalne rasti. Sodobna pedagogika, 44(7−8), 347−359.
Marentič Požarnik, B. (1993b). Kako se učijo učitelji: kognitivni pogled na učiteljev pro-
fesionalni razvoj in posledice za izobraževanje učiteljev. Vzgoja in izobraževanje, 24,
1, 1–15.
Marentič Požarnik, B. (1996). Spodbujanje kakovosti učiteljevega znanja in učenja. V:
Marentič Požarnik, B. et al. (ured.). Kakovost preduniverzitetnega izobraževanja. Ma-
ribor: Zavod RS za šolstvo, 19–23.
Marentič Požarnik, B. (1997a). Pripravništvo učiteljev po novem – po nepotrebnem za-
pravljena priložnost. Vzgoja in izobraževanje, 28(2), 18–20.
Marentič Požarnik, B. (1997b). Filozofija, doktrina in praksa izobraževanja učiteljev. V:
Izobraževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje, stanje – potrebe – rešitve (zbornik
prispevkov). Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 9–18.
Marentič Požarnik, B. (1998). From Green to Red Tomatos or Is there a Shortcut to
Change Conceptions of Teaching and Learning of College Teachers? Higer Educati-
on in Europe, 23(3), 331–338.
Marentič Požarnik, B. (2000a). Profesionalizacija izobraževanja učiteljev – nujna pred-
postavka uspešne prenove. Vzgoja in izobraževanje, 31(4), 4–11.
Marentič Požarnik, B. (2000b). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: Državna založba
Slovenije.
Marentič Požarnik, B. (2001). Zunanje preverjanje, kultura učenja in kakovost (maturite-
tnega) znanja. Sodobna pedagogika, 52 (3), 54–75.
Marentič Požarnik, B. (2004). Kaj se je dogajalo z učiteljevo strokovno avtonomijo v de-
setih letih šolske prenove? Sodobna pedagogika, 55 (posebna številka), 34–50.
187
Sodobna pedagogika, 2, 140–152.
Locke, E. A. & Latham, G. P. (1990). A theory of goal setting and task performance. Engle-
wood Cliffs: Prentice Hall.
London, M. (1983). Toward a theory of career motivation. Academy of Management Revi-
ew, 8, 620–630.
Marentič Požarnik, B. (1987). Nova pota v izobraževanju učiteljev. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, B. (1990). Kako izobraževati učitelja za profesionalno avtonomnost?
V: Velikonja, M. (ur.), Učitelj, vzgojitelj – družbena in strokovna perspektiva (13–20).
Ljubljana: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije.
Marentič Požarnik, B. (1993a). Akcijsko raziskovanje – spodbujanje učiteljevega razmi-
šljanja in profesionalne rasti. Sodobna pedagogika, 44(7−8), 347−359.
Marentič Požarnik, B. (1993b). Kako se učijo učitelji: kognitivni pogled na učiteljev pro-
fesionalni razvoj in posledice za izobraževanje učiteljev. Vzgoja in izobraževanje, 24,
1, 1–15.
Marentič Požarnik, B. (1996). Spodbujanje kakovosti učiteljevega znanja in učenja. V:
Marentič Požarnik, B. et al. (ured.). Kakovost preduniverzitetnega izobraževanja. Ma-
ribor: Zavod RS za šolstvo, 19–23.
Marentič Požarnik, B. (1997a). Pripravništvo učiteljev po novem – po nepotrebnem za-
pravljena priložnost. Vzgoja in izobraževanje, 28(2), 18–20.
Marentič Požarnik, B. (1997b). Filozofija, doktrina in praksa izobraževanja učiteljev. V:
Izobraževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje, stanje – potrebe – rešitve (zbornik
prispevkov). Ljubljana: Pedagoška fakulteta, 9–18.
Marentič Požarnik, B. (1998). From Green to Red Tomatos or Is there a Shortcut to
Change Conceptions of Teaching and Learning of College Teachers? Higer Educati-
on in Europe, 23(3), 331–338.
Marentič Požarnik, B. (2000a). Profesionalizacija izobraževanja učiteljev – nujna pred-
postavka uspešne prenove. Vzgoja in izobraževanje, 31(4), 4–11.
Marentič Požarnik, B. (2000b). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: Državna založba
Slovenije.
Marentič Požarnik, B. (2001). Zunanje preverjanje, kultura učenja in kakovost (maturite-
tnega) znanja. Sodobna pedagogika, 52 (3), 54–75.
Marentič Požarnik, B. (2004). Kaj se je dogajalo z učiteljevo strokovno avtonomijo v de-
setih letih šolske prenove? Sodobna pedagogika, 55 (posebna številka), 34–50.
187