Page 194 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 194
on o maturi. Ur. l. RS, št. 15/2003 1/2007 – UPB.
Zakon o poklicnem in strokovnem izobraževanju. Ur. l. RS, št. 79/2006.
Zakon o posebnih pravicah italijanske in madžarske narodne skupnosti na področju vzgoje
in izobraževanja. Ur.l. RS, št. 35/2001, 102/2007 - ZOsn-F.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZOUPP). Ur.l. RS, št. 54/2000, 3/2007
– UPB, 52/2010, 58/2011.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP – 1). Ur.l. RS, št. 58/2011,
40/2012 – ZUJF, 90/2012.
Zeichner, K. M. (1986). Content and Contexts: neglected elements in studies of student
teaching as occasion for learning. Journal of Education for Teaching, 12(1), 5−24.
Zeichner, K. M. (1993). Connecting genuine teacher development to the struggle for so-
cial justice. Journal of Education for Teaching, 19, 1, 5–20.
Zeichner, K. M., R. Tabachnick, K. Densmore (1988). Individual, Institutional and Cul-
tural Influences on the Development of Teachers' Craft Knowledge. V: Calderhead,
J. (ured.) Exploring Teachers Thinking. London: Falmer.
Zelena knjiga o izobraževanju učiteljev v Evropi. Kakovostno izobraževanje učiteljev za
kakovost v vzgoji, izobraževanju in usposabljanju: tematsko omrežje učiteljev v Evro-
pi – Umea universitet. (2001). Buchberger, F. idr. (ur.). Ljubljana: Ministrstvo za šol-
stvo, znanost in šport.
Zuzovsky, R. (1990). Professional Development of Teachers: An Approach and its Appli-
cation in Teacher Training. Prispevek, predstavljen na 15. konferenci ATEE, Lime-
rick (Irska).
Zupančič, M. (2004). Poklicni razvoj v odraslosti. V: Marjanovič Umek L. in Zupančič
M. (ur.): Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
194
Zakon o poklicnem in strokovnem izobraževanju. Ur. l. RS, št. 79/2006.
Zakon o posebnih pravicah italijanske in madžarske narodne skupnosti na področju vzgoje
in izobraževanja. Ur.l. RS, št. 35/2001, 102/2007 - ZOsn-F.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZOUPP). Ur.l. RS, št. 54/2000, 3/2007
– UPB, 52/2010, 58/2011.
Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP – 1). Ur.l. RS, št. 58/2011,
40/2012 – ZUJF, 90/2012.
Zeichner, K. M. (1986). Content and Contexts: neglected elements in studies of student
teaching as occasion for learning. Journal of Education for Teaching, 12(1), 5−24.
Zeichner, K. M. (1993). Connecting genuine teacher development to the struggle for so-
cial justice. Journal of Education for Teaching, 19, 1, 5–20.
Zeichner, K. M., R. Tabachnick, K. Densmore (1988). Individual, Institutional and Cul-
tural Influences on the Development of Teachers' Craft Knowledge. V: Calderhead,
J. (ured.) Exploring Teachers Thinking. London: Falmer.
Zelena knjiga o izobraževanju učiteljev v Evropi. Kakovostno izobraževanje učiteljev za
kakovost v vzgoji, izobraževanju in usposabljanju: tematsko omrežje učiteljev v Evro-
pi – Umea universitet. (2001). Buchberger, F. idr. (ur.). Ljubljana: Ministrstvo za šol-
stvo, znanost in šport.
Zuzovsky, R. (1990). Professional Development of Teachers: An Approach and its Appli-
cation in Teacher Training. Prispevek, predstavljen na 15. konferenci ATEE, Lime-
rick (Irska).
Zupančič, M. (2004). Poklicni razvoj v odraslosti. V: Marjanovič Umek L. in Zupančič
M. (ur.): Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
194