Page 185 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 185
nuš Grmek, M., Kobal Grum, D., Novak, B., Vršnik Perše, T., Javornik Krečič, M.,
Rutar Leban, T. (2006). Evalvacija gimnazijskega izobraževanja z vidika obsežnosti
učnih načrtov, povezanosti znanja in zastopanosti ciljev. Ljubljana: Pedagoški inšti-
tut.
Izhodišča kurikularne prenove. (1995). Ljubljana: Nacionalni kurikularni svet.
Izhodišča za pripravo izobraževalnih programov nižjega in srednjega poklicnega ter sre-
dnjega strokovnega izobraževanja. (2001). Ljubljana: Strokovni svet RS za poklicno in
strokovno izobraževanje, Ministrstvo za šolstvo znanost in šport, Center za poklicno
izobraževanje.
Jank, W., & Meyer, H. (2006): Didaktični modeli [Didactical models]. Ljubljana: Zavod
RS za šolstvo.
Javornik Krečič, M. (2004). Obravnava nove učne vsebine z vidika izsledkov empirične
raziskave. Pedagoška obzorja, 19 (1), 53−63.
Javornik Krečič, M. (2008). Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za pouk. Ljublja-
na: I2.
Javornik Krečič, M., & Ivanuš Grmek, M. (2005). The Reasons Students Choose Tea-
ching Professions. Educationals Studies, 31 (3), 265–274.
Javornik Krečič, M., Ivanuš Grmek, M., Kolenc Kolnik, K., Konečnik Kotnik, E.
(2007). Pomen mentorstva v času dodiplomskega izobraževanja in mentorjeve kom-
petence. Pedagoška obzorja, 22, 3-12.
Judge, T. A., Higgins C., Thoresen, C., Barrick, M. (1999). The big five personality tra-
its, general mental ability, and career success across the life span. Personnel Psycholo-
gy, 52, 621–652.
Judge, T., A., Heller, D., Mount, M., K. (2002). Five-factor model of personality and job
satisfaction: A meta-analysis. Journal of Applied Psychology, 87, 3, 530-541.
Kagan, D. M. (1992a). Implications of research on teacher belief. Educational Psycholo-
gist, 27, 65–90.
Kagan, D. M. (1992b). Professional Growth Among Preservice and Beginning Teacher.
American Educational Research Journal, 2, 129–169.
Kalin, J. (2002). Ravnatelj in razrednik pred ogledalom novega profesionalizma. Sodobna
pedagogika, 53(1), 150−166.
Kalin, J. (2004). Učiteljev profesionalni razvoj in kultura učeče se organizacije. Vodenje v
vzgoji in izobraževanju, 3, 25−36.
185
Rutar Leban, T. (2006). Evalvacija gimnazijskega izobraževanja z vidika obsežnosti
učnih načrtov, povezanosti znanja in zastopanosti ciljev. Ljubljana: Pedagoški inšti-
tut.
Izhodišča kurikularne prenove. (1995). Ljubljana: Nacionalni kurikularni svet.
Izhodišča za pripravo izobraževalnih programov nižjega in srednjega poklicnega ter sre-
dnjega strokovnega izobraževanja. (2001). Ljubljana: Strokovni svet RS za poklicno in
strokovno izobraževanje, Ministrstvo za šolstvo znanost in šport, Center za poklicno
izobraževanje.
Jank, W., & Meyer, H. (2006): Didaktični modeli [Didactical models]. Ljubljana: Zavod
RS za šolstvo.
Javornik Krečič, M. (2004). Obravnava nove učne vsebine z vidika izsledkov empirične
raziskave. Pedagoška obzorja, 19 (1), 53−63.
Javornik Krečič, M. (2008). Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za pouk. Ljublja-
na: I2.
Javornik Krečič, M., & Ivanuš Grmek, M. (2005). The Reasons Students Choose Tea-
ching Professions. Educationals Studies, 31 (3), 265–274.
Javornik Krečič, M., Ivanuš Grmek, M., Kolenc Kolnik, K., Konečnik Kotnik, E.
(2007). Pomen mentorstva v času dodiplomskega izobraževanja in mentorjeve kom-
petence. Pedagoška obzorja, 22, 3-12.
Judge, T. A., Higgins C., Thoresen, C., Barrick, M. (1999). The big five personality tra-
its, general mental ability, and career success across the life span. Personnel Psycholo-
gy, 52, 621–652.
Judge, T., A., Heller, D., Mount, M., K. (2002). Five-factor model of personality and job
satisfaction: A meta-analysis. Journal of Applied Psychology, 87, 3, 530-541.
Kagan, D. M. (1992a). Implications of research on teacher belief. Educational Psycholo-
gist, 27, 65–90.
Kagan, D. M. (1992b). Professional Growth Among Preservice and Beginning Teacher.
American Educational Research Journal, 2, 129–169.
Kalin, J. (2002). Ravnatelj in razrednik pred ogledalom novega profesionalizma. Sodobna
pedagogika, 53(1), 150−166.
Kalin, J. (2004). Učiteljev profesionalni razvoj in kultura učeče se organizacije. Vodenje v
vzgoji in izobraževanju, 3, 25−36.
185