Page 193 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 193
enčič Zuljan, M. (2001). Modeli in načela učiteljevega profesionalnega razvoja. So-
dobna pedagogika, 2, 122–141.

Valenčič Zuljan, M. (2011). Sistemski vidiki izobraževanja pedagoških delavcev. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut.

Valenčič Zuljan, M., Cotič, M., Fošnarič, S., Peklaj. C., Vogrinc, J. (2011). Izobraževanje
strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj. V: Bela knjiga o vzgoji in izobra-
ževanju v Republiki Sloveniji 2011. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.

Večjezični slovar Terminologija evropske politike izobraževanja in usposabljanja. (2011).
Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Center RS za poklicno izobraževanje. Pri-
dobljeno na http://www.cpi.si/mediji/publikacije.aspx, dne 11.11.2011.

Veljaskov, H. (1999). Developmental psychology and early childhood education. Europe-
an early childhood education research journal, 1, 23–34.

Vršnik Perše, T. (2014). Kontekstualiziranje (ne)uspešnosti poučevanja in učnih dosež-
kov. V: Štremfel, U. (ur.). Učna (ne)uspešnost : pogledi, pristopi, izzivi. Ljubljana: Pe-
dagoški inštitut, 113–133.

Vršnik Perše, T., Košir, K., Bratina, T. (2014). Praktično usposabljanje študentov - bo-
dočih učiteljev razrednega pouka. V: BREJC, Mateja (ur.), PRELOG, Tomaž (ur.).
Znanje in spretnosti za 21. stoletje - izzivi vodenja, učenja in poučevanja : zbornik pov-
zetkov. Kranj: Šola za ravnatelje. Pridobljeno 24.2.2015 na http://www.solazara-
vnatelje.si/wp-content/uploads/2014/03/Gradivo.pdf.

Vršnik Perše, T., Kozina, A., Rutar Leban, T. (2011). Negative school factors and their in-
fluence on math and science achievement in TIMSS 2003. Educational studies, 37, 3,
265-276.

Wakounig, V. (2004). Skriti kurikulum – senca javnega kurikula. Uvod k tematskemu
delu številke. Sodobna pedagogika, 2, 6–12.

Wallace, M. (1991). Training Foreign Language Teachers: A Reflective Approach. Cam-
bridge: University Press.

Walker, J. (2008). Looking at Teacher Practices Through the Lens of Parenting Style. The
Journal of Experimental Education, 76, 218 – 240.

Yaxley, B. G. (1991). Developing teachers' theories of teaching: A touchstone approach. The
Falmer Press.

Zakon o gimnazijah. Ur. l. RS, št. 12/1996, 1/2007 – UPB.
Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja. Ur. l. RS, št. 12/1996; 16/07

– UPB, 101/2007, 36/2008, 22/2009, 55/2009, 58/2009 (64/2009, 65/2009), 16/2010,
47/2010, 20/2011, 34/2011, 40/2012-ZUJF, 57/2012-ZPCP-2D.

193
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198