Page 42 - Šimenc, Marjan, Sardoč, Mitja, Mlekuž, Ana. Državljanska vzgoja v Sloveniji. Nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 9
P. 42
ela 11: Kateri predmet poučuje učitelj največ ur na teden na izbrani šoli v letu izvajanja raz-
iskave ICCS?

% SE

Jezik (materinščina, tuji jezik) 32,2 0,63

Humanistične vede (zgodovina, zemljepis, državljanska vzgoja itn.) 12,2 0,30

Matematika 15,3 0,36

Naravoslovje (fizika, kemija, biologija itn.) 15,3 0,54

Drugo (glasba, umetnost, telesna vzgoja, gospodinjstvo itn.) 27,8 0,69

Opomba: Učitelji so lahko izbrali več odgovorov.
Vir: Baza podatkov ICCS 2009.

Največ izbranih učiteljev je v šolskem letu 2009 največ ur na teden poučevalo jezik
(materinščino ali tuji jezik) (32,2 %), skoraj 28 % učiteljev je največ ur na teden poučevalo
šolski predmet, ki je bil razporejen pod odgovor »drugo« (glasba, umetnost, telesna vzgo-
ja, gospodinjstvo itn.), malo več kot 15 % izbranih učiteljev je največ ur na teden poučeva-
lo matematiko oziroma naravoslovje (fiziko, kemijo, biologijo ipd.), 12 % pa je poučevalo
humanistične vede, kot so zgodovina, zemljepis, državljanska vzgoja ipd.

Tabela 12: Poučevanje ostalih predmetov na izbrani šoli v letu izvajanja raziskave ICCS

% SE

Jezik (materinščina, tuji jezik) 14,1 1,12

Humanistične vede (zgodovina, zemljepis, državljanska vzgoja itn.) 15,7 1,08

Matematika 6,1 0,78

Naravoslovje (fizika, kemija, biologija itn.) 24,2 1,57

Drugo (glasba, umetnost, telesna vzgoja, gospodinjstvo itn.) 45,2 1,58

Opomba: Učitelji so lahko izbrali več odgovorov, saj lahko poučujejo več šolskih predmetov.
Vir: Baza podatkov ICCS 2009.

Učitelji so poleg predmetov iz prejšnje tabele v največji meri poučevali še šolske pred-
mete kategorizirane pod odgovor »drugo«, in sicer malo več kot 45 % izbranih učiteljev
je poučevalo še glasbo, umetnost, telesno vzgojo, gospodinjstvo itn. Malo več kot 24 % uči-
teljev je poučevalo tudi naravoslovje, malo manj kot 16 % je poučevalo humanistične vede,

42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47