Page 37 - Šimenc, Marjan, Sardoč, Mitja, Mlekuž, Ana. Državljanska vzgoja v Sloveniji. Nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja ICCS 2009. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 9
P. 37
ouk drugih obveznih in izbirnih predmetov, vendar ta del pouka državljanske vzgoje ni
bil deležen izrazitejšega premisleka znotraj pristojnih predmetnih skupin.
Sodelujoče države, vzorčenje, starost udeležencev in raven
odzivov
Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja (International Civic and Ci-
tizenship Education Study – ICCS) oziroma zajem podatkov je v Sloveniji potekal marca
in aprila 2009. Glede na globalno razporejenost sodelujočih držav zajem podatkov ni po-
tekal istočasno: države južne poloble so raziskavo izvedle jeseni 2008, države severne polo-
ble pa spomladi 2009.
Tabela 7: Sodelujoče države v raziskavi ICCS 2009
Avstrija Grčija Norveška
Belgija (Flamska) Gvatemala Nova Zelandija
Bolgarija Hong Kong (LRK) Norveška
Čile Indonezija Paragvaj
Tajvan Irska Poljska
Kolumbija Italija Rusija
Ciper Republika Koreja Republika Slovaška
Republika Češka Latvija Slovenija
Danska Lihtenštajn Španija
Dominikanska republika Litva Švedska
Anglija Luksemburg Švica
Estonija Malta Tajska
Finska Mehika
Vzorčenje šol v raziskavi ICCS je bilo dvostopenjsko, kar pomeni, da se je najprej vzor-
čilo šole, nato pa še po en razred na vsaki od vzorčenih šol. Standardi vzorčenja raziska-
ve ICCS so zahtevali, da v vsaki državi pri raziskavi sodeluje minimalno 150 šol, na kate-
rih je bilo v raziskavo izbranih 15 učiteljev in 1 razred učencev v 8. letu obveznega šolanja.
Da bi bili zbrani podatki reprezentativni, je moralo pripravljenost za sodelovanje v razi-
skavi izkazati in v njej sodelovati vsaj 85 % izbranih šol in vsaj 85 % učencev na šolah, ki
so pristale na sodelovanje. Vsak nacionalni vzorec je bil zasnovan tako, da je zajel mini-
malno 3.000 učencev.
37
bil deležen izrazitejšega premisleka znotraj pristojnih predmetnih skupin.
Sodelujoče države, vzorčenje, starost udeležencev in raven
odzivov
Mednarodna raziskava državljanske vzgoje in izobraževanja (International Civic and Ci-
tizenship Education Study – ICCS) oziroma zajem podatkov je v Sloveniji potekal marca
in aprila 2009. Glede na globalno razporejenost sodelujočih držav zajem podatkov ni po-
tekal istočasno: države južne poloble so raziskavo izvedle jeseni 2008, države severne polo-
ble pa spomladi 2009.
Tabela 7: Sodelujoče države v raziskavi ICCS 2009
Avstrija Grčija Norveška
Belgija (Flamska) Gvatemala Nova Zelandija
Bolgarija Hong Kong (LRK) Norveška
Čile Indonezija Paragvaj
Tajvan Irska Poljska
Kolumbija Italija Rusija
Ciper Republika Koreja Republika Slovaška
Republika Češka Latvija Slovenija
Danska Lihtenštajn Španija
Dominikanska republika Litva Švedska
Anglija Luksemburg Švica
Estonija Malta Tajska
Finska Mehika
Vzorčenje šol v raziskavi ICCS je bilo dvostopenjsko, kar pomeni, da se je najprej vzor-
čilo šole, nato pa še po en razred na vsaki od vzorčenih šol. Standardi vzorčenja raziska-
ve ICCS so zahtevali, da v vsaki državi pri raziskavi sodeluje minimalno 150 šol, na kate-
rih je bilo v raziskavo izbranih 15 učiteljev in 1 razred učencev v 8. letu obveznega šolanja.
Da bi bili zbrani podatki reprezentativni, je moralo pripravljenost za sodelovanje v razi-
skavi izkazati in v njej sodelovati vsaj 85 % izbranih šol in vsaj 85 % učencev na šolah, ki
so pristale na sodelovanje. Vsak nacionalni vzorec je bil zasnovan tako, da je zajel mini-
malno 3.000 učencev.
37