Page 34 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja finančne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 8
P. 34
Vsaka posamezna naloga iz finančne pismenosti tako zajema vse tri omenjene dimen-
zije, ki jih podrobneje predstavljamo v nadaljevanju.

Slika 2: Model organizacije področja za ugotavljanje finančne pismenosti

Vsebina

Vsebina finančne pismenosti so področja znanja in razumevanja, ki ga moramo upo-
rabiti, da izvedemo določeno nalogo. Pregled vsebine okvirov finančnega izobraževanja
iz velikega števila držav (Avstralija, Brazilija, Anglija, Japonska, Malezija, Nizozemska,
Nova Zelandija, Severna Irska, Škotska, Južna Afrika in ZDA) kaže, da obstaja določeno
soglasje o tem, katera so vsebinska področja finančne pismenosti (INFE, 2009a; Watson,

34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39