Page 60 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 60
Neformalno učenje? Kaj je to?

Legenda:
1. Politično-družbene osnove in naloge: družbena demokracija, vzgoja za socialno
pravno državo = socializacija
2. Individualno-osebnostna sfera: subjektivna svoboda, svoboda od ciljev in pritiskov
= emancipacija
3. Humanitarno-socialne naloge: kooperativno, socio-politično obnašanje
4. Znanstvene osnove in naloge: uvajanje v znanstveno delo in ravnanje
5. Osnovno izobraževanje: ravnanje in uporaba literarnih, naravoslovnih in tehničnih
sredstev in oblik našega časa
6. Jezikovno-kulturno, naravoslovno in tehnično osnovno izobraževanje: razmerje in
uporaba jezikovnih, naravoslovnih in tehničnih sredstev ter oblik našega časa

Slika 5: Model: Šola, država, družba – komunikacije med družbeno-izobraževal-
nimi sferami.
tiopresivnih raziskavah (Freire, 1969; Lather, 1991; več sorodnih razi-
skovalnih pristopov pa najdemo v delu Humphries, Mertens in Truman,
2000), so potencialni zavezniki v projektu, ki znotraj neformalnega re-
gistra išče antropološka oprijemala za večji potencial kritične misli, ki bi
spodbujala ustvarjalnost in socialno pravičnost (cf. Graeber, 2004).
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65