Page 41 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 41
pomen neformalno pridobljenega znanja
od antike do 16. stoletja 41

Platon (2004b). Protagora. Platon. Zbrana dela (zv. 1). Celje: Mohorje-
va družba, 765–809.

Platon (2004c). Zakoni. Platon. Zbrana dela (zv. 1). Celje: Mohorjeva
družba, 1339–1604.

Policy Brief: Lifelong Learning. (2001). Paris: OECD.
Quintilianus, M. F. (1922). Institiutionis oratoriae libri duodecim, Le-

ipzig: Teubner.
Rupel, M. (1951). Novo Trubarjevo pismo. Slavistična revija, IV, 111–113.
Smaragdus. (1851). Diadema monachorum. V: Migne, J.-P. (ed.). Patrolo-

giae Latinae cursus completus (zv. 102). Paris: Migne, 593–690.
Sovrè, A. (1988). Predsokratiki, Ljubljana: Slovenska matica.
Strassburg, G. von. (1873). Tristan, Leipzig: F. A. Brockhaus.
Trubar, P. (2002a). Abecedarium 1550. V: Zbrana dela Primoža Trubar-

ja (zv. I). Ljubljana: Rokus, Slovensko protestantsko društvo Pri-
mož Trubar, 281–309.
Trubar, P. (2002b). Abecedarium 1555. V: Zbrana dela Primoža Trubar-
ja (zv. I). Ljubljana: Rokus, Slovensko protestantsko društvo Pri-
mož Trubar, 311–325.
Trubar, P. (2002c). Catechismus 1555. V: Zbrana dela Primoža Trubarja
(zv. I). Ljubljana: Rokus, Slovensko protestantsko društvo Primož
Trubar, 327–525.
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46